לא מתכוונת לעצור: שי קונסטנטין חתם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | בית"ר ירושלים, רשמי

הקבוצה מהבירה שילמה לבני יהודה 400 אלף ש"ח דמי השבחה והעבירה את אבישי כהן בתמורה למגן הימני, שפרץ אשתקד וסייע לכתומים להניף את גביע המדינה: "אני מתרגש". בניון: "שחקן מוכשר שיתרום לנו מאוד"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים המתחדשת ממשיכה במלוא המרץ בהכנות לקראת עונת 2019/20 והיום (שלישי) החתימה הקבוצה מהבירה לשלוש שנים את המגן הימני שי קונסטנטין, שסיים את חוזהו בבני יהודה ומשה חוגג שילם תמורתו 400 אלף ש"ח דמי השבחה ואת כרטיס השחקן של אבישי כהן, שאשתקד היה מושאל לקבוצה מהשכונה.


המנהל המקצועי יוסי בניון אמר לאחר החתימה: "אנו שמחים על הצטרפותו של קונסטנטין, שי הוא שחקן מוכשר והיינו יכולים לראות את היכולות שלו בעונה שעברה. אנחנו בטוחים שהוא יתרום לנו מאוד". בהודעה הרשמית של המועדון נמסר: "שי מתווסף לסגל החזק הנבנה והוא בהחלט החתמה הממשיכה להעיד על האופק המקצועי של המועדון"


"אני מתרגש מהאתגר הגדול שניצב בפני", כתב קונסטנטין בעמוד האינסטגרם שלו. "תודה לבני יהודה על 13 שנים בהן הגשמתי חלום ילדות, זכיתי ללבוש את החולצה הכתומה עם הסמל הכל כך יקר הזה. אני מחכה להגיע לטדי ולהחזיר לכולם. יאללה בית"ר".


קונסטנטין בן ה-22 גדל במחלקת הנוער של בני יהודה, אך לא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת והושאל בקיץ 2015 להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית במדיה רשם 15 הופעות בהן כבש שער אחד. אשתקד, כאמור, המגן תפס את מקומו של מאור קנדיל שעבר למכבי תל אביב ורשם עונה פנטסטית עם שבעה שערים ושלושה בישולים שהפכו אותו לאחד המלפפונים החמים של הקיץ.


קונסטנטין הוא שחקן הרכש השביעי של בית"ר ירושלים שכזכור הספיקה לצרף את לירן רוטמן, מקס גרצ'קין, לוי גרסיה, שלומי אזולאי החלוץ, עלי מוחמד ומיכאל אוחנה. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני באמת לא יודע מאיפה להתחיל. אבל אתחיל בתודה, תודה לבני יהודה על 13 שנים שבהם הגשמתי חלום ילדות, זכיתי ללבוש את החולצה הכתומה עם הסמל הכל כך יקר הזה שתמיד חלמתי בתור ילד קטן שמתחיל לשחק כדורגל, תודה לאנשים שבאמת האמינו בי לאוהדים הבאמת נפלאים האלה שקיבלו תמכו וידעו לחבק ולעודד. תודה על 2 גביעי מדינה, תודה שזכיתי לסיים את דרכי בבני יהודה עם תואר, תודה לצוות מקצועי מדהים והתודה הכי גדולה לשחקנים לחבורת גברים שבזכותם זה קרה. אני מתרגש להגיע לאתגר כל כך גדול, למועדון הענק והמטורף הזה שנקרא ביתר ירושלים, לקהל הגדול והמדהים הזה, תודה על הודעות שמחממות את הלב על התמיכה והאהדה, מבטיח לענות לכולם, אעשה הכל להחזיר לכם ואשאיר את הלב על המגרש. תודה לסוכנים שלי גלעד קצב ואדם קידן, תודה רבה למשה חוגג, אלי אוחנה, יוסי בניון, ורוני לוי על האמון! מחכה להגיע לטדי ולהחזיר לכולם! ויאאאלללהההה ביייתרררררר

A post shared by Shay Konstantin (@shay_konstantin) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי