דוד קלטינס נפרד מבית"ר: "אתם תמיד תהיו בלב שלי"

דוד קלטינס
דוד קלטינס | דני מרון

לאחר שמעברו להפועל באר שבע נסגר סופית, הקשר נפרד מהמועדון היחיד בו שיחק עד היום. "עברתי לא מעט לאורך השנים אך האהבה והתמיכה שקיבלתי האפילו על הכל, כולל הגב שלכם ברגעים הפחות טובים"

(גודל טקסט)
דוד קלטינס, שעזב את בית"ר ירושלים לפני קצת יותר מ-24 שעות לטובת הפועל באר שבע, נפרד בפוסט באינסטגרם מהקהל הירושלמי, שאחראי לפי הקשר לכמה מהרגעים הטהורים בחייו. בנוסף הודה למשה חוגג, יוסי בניון ואלי אוחנה. בפוסט עצמו אמר השחקן כי הוא עבר לא מעט בשנותיו בצהוב-שחור, אבל התמיכה אותה קיבל מהאוהדים עזרה לו להתמודד עם הכל. קלטינס בן ה-24 חתם לחמש השנים הקרובות בקבוצה של ברק בכר ואלונה ברקת, במעבר שיצר תגובות רבות אצל הקהל של בית"ר, שהיה מאוכזב מהעזיבה של שחקן הבית. 


בפוסט נכתב: "סיימתי פרק נכבד מחיי במועדון הבית שלי. אני רוצה לומר תודה רבה על תמיכה ואהבה חסרת תקדים. תודה רבה למושיקו חוגג, יוסי בניון, אלי אוחנה, מוני ברוש והצוות על היחס החם והמקצועיות. תודה לאוהדים על כמה מהרגעים המאושרים והטהורים בחיים שלי, האהבה שקיבלתי לעולם לא תילקח כמובנת מאליה ואתם תמיד תהיו בלב שלי, אני אומר את זה בצורה הכי אמיתית ונרגשת, אתם ראויים לזה. עברתי לא מעט לאורך השנים אך האהבה והתמיכה שקיבלתי האפילו על הכל, כולל הגב שלכם ברגעים הפחות טובים. כל שנותר לי הוא לאחל לכם המון הצלחה ולצאת לדרך חדשה ומאתגרת. שלכם, מספר 3, דוד קלטינס"


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

משפחת בית"ר היקרה סיימתי פרק נכבד מחיי במועדון הבית שלי. אני רוצה לומר תודה רבה על תמיכה ואהבה חסרת תקדים. תודה רבה למושיקו חוגג, יוסי בניון, אלי אוחנה, מוני ברוש והצוות על היחס החם והמקצועיות. תודה לאוהדים על כמה מהרגעים המאושרים והטהורים בחיים שלי, האהבה שקיבלתי לעולם לא תילקח כמובנת מאליה ואתם תמיד תהיו בלב שלי, אני אומר את זה בצורה הכי אמיתית ונרגשת, אתם ראויים לזה. עברתי לא מעט לאורך השנים אך האהבה והתמיכה שקיבלתי האפילו על הכל, כולל הגב שלכם ברגעים הפחות טובים. כל שנותר לי הוא לאחל לכם המון הצלחה ולצאת לדרך חדשה ומאתגרת. שלכם, מספר 3, דוד קלטינס ⁦❤️⁩

A post shared by David Keltjens (@davidkelt) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי