הפועל ירושלים מחכה לתשובתו של אמארה סטודמאייר

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | עדי אבישי

כל עוד לא תתקבל תשובת הכוכב המתאזרח, לא תפעל הקבוצה מהבירה להחתמתו של עידן זלמנסון בו היא מעוניינת. הירושלמים מתלבטים בין בר טימור ליוגב אוחיון

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים מחכה לאמארה סטודמאייר. כל עוד היא לא תקבל ממנו תשובה, היא לא יכולה להחתים סנטר ישראלי. כוכב ה-NBA לשעבר, שקיבל במהלך העונה שהסתיימה אזרחות ישראלית, טרם הודיע לקבוצה באופן רשמי על תוכניותיו לעונה שבפתח. סטודמאייר, שצייץ ערב סיום העונה, לפני משחק הבית האחרון של קבוצתו נגד הפועל ב"ש בשלב רבע גמר הפלייאוף כי זה יכול להיות משחק הבית האחרון שלו בפיס ארנה, משהה את החלטתו. עובדה זאת, מונעת מהצוות המקצועי להחתים את עידן זלמנסון בו מעוניינת הקבוצה אם סטודמאייר לא יישאר.


בבירה רוצים להימנע מסיטואציה בה יודיע הסנטר המתאזרח על המשך פעילותו בקבוצה ואז להיתקע עם שחקן ישראלי נוסף כפי שקרה בעונה שהסתיימה עם אלכס צ'וברוביץ', שזכה לדקות משחק מועטות ללא פרופורציות לשכר אותו קיבל. עם זלמנסון וסוכניו התקיימו שיחות. בירושלים מודעים לכך שהוא ניהל שיחות  גם עם הפועל חולון, אותה יאמן העונה שרון דרוקר שאימן את הסנטר הצעיר (24) בהפועל אילת ומערכת היחסים בין השניים מצוינת.


בלי קשר לזהות הסנטר הישראלי שישחק בבירה, המאמצים להחתים שחקן זר בעמדה מספר חמש בעיצומם. לאחר הפרידה מג'וש אוונס, השם החם הוא סולימן בריימו, שחקנה של  הפועל אילת בעונה שעברה, המחזיק באזרחות ניגרית.



זלמנסון. יגיע לבירה? (איגוד הכדורסל)


סוגיה נוספת, לא פחות חשובה מבחינת הירושלמים החייבת לבוא על פתרונה בימים הקרובים, היא את מי מבין יוגב אוחיון או בר טימור הם מעדיפים לראות ממשיך לשחק בקבוצה, לצד תמיר בלאט שנשאר, ג'קובן בראון שיחתום בקרוב, ג'יימס פלדין החתום לעוד שתי עונות ועוד גארד חדש שיוחתם בקרוב.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי