דיווח בהולנד: אדריאן דלמאו בדרך למכבי תל אביב

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | Peter Lous/Soccrates/Getty Images

האם האלופה מצאה חלוץ? ע"פ הדיווחים, חלוץ הראקלס מעוניין לעבור לצהובים, שהציעו מיליון יורו עבורו, אך לאחר שנתקל בסירוב, החליט 'לשבות' ולהיעדר מהצילומים. בקבוצתו זועמים: "לא ניתן שיפעילו עלינו לחץ"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב גרמה לסערה בהראקלס. כך מדווח היום האתר 'טובנטיה' ההולנדי. ע"פ הדיווח, החלוץ הספרדי אדריאן דלמאו, שכבש 19 שערים ובישל 5 בליגה ההולנדית בעונה החולפת, החליט 'לשבות' ולברוח מהצילומים של קבוצתו לאחר שנתקל בסירוב להשתחרר למכבי תל אביב. 


למרות שסוכנו טען שהסיבה להיעדרות מהצילומים היא בריאותית, והספרדי שנמצא תחת לחץ רב בימים אלו היה חייב להתפנות לבית חולים, בהראקלס לא מאמינים לטענות של השחקן ותקפו את התנהלותו: "הוא רוצה לעזוב לקבוצה אחרת, אבל ההצעה שקיבלנו רחוקה ממה שאנחנו דורשים. הוא אמר שהוא רוצה לעזוב ושהוא לא רוצה להצטלם, זה לא קשור למצב הבריאותי שלו" אמר המנהל הטכני, טים גליסן.


עוד אמר גיליסן: "אנחנו תמיד מוכנים לדבר על עסקאות, אך רק אם ההצעה רצינית. לא ניתן שיפעילו עלינו לחץ".







בסביבתו של השחקן אמרו: "אדריאן לא מרוויח הרבה בהראקלס ומכבי תל אביב מוכנה לשלם לו מיליון יורו. הם הגישו הצעה רצינית, אבל הראקלס לקחו את העניין בצורה מאוד שלילית, לא מוכנים לדבר איתנו או עם אדריאן. הסיטואציה מאוד מלחיצה אותו".


גורמים המעורבים בעסקה, טוענים שההולנדים דורשים מיליון וחצי יורו עבור השחקן אך מכבי תל אביב מוכנה לשלם רק מיליון יורו. במידה ואכן יצטרף לאלופה, שכרו יהיה מוערך בכ-500,000 יורו לעונה. 


השחקן עצמו הגיב לכל הדיווחים דרך האינסטגרם: "אני מאוכזב מאוד מכל הכותרות בחדשות. הובהלתי לבית החולים מסיבות אישיות, ולמרות שהודעתי, אף אחד עדיין לא התקשר אליי לשאול לשלומי". 








 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I am very disappointed with all the news that have appeared in the press, I was in the hospital due to personal problems, even though I informed about it and still no one called me to ask about it.

A post shared by Adrián Dalmau (@adridalmau94) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי