המנהל הטכני של הראלקס: "דלמאו ממש רוצה לעבור למכבי"

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | Erwin Spek/Soccrates/Getty Images

בהולנד יודעים שהחלוץ הספרדי שכבש 19 שערי ליגה רוצה לעזוב, אך כועסים: "הוא חייב להישאר מקצוען". לפי הדיווחים, החלוץ החרים את האימון. הקבוצה מתעקשת למכור אותו רק ב-1.5 מיליון יורו. איביץ מועמד לפאוק

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תמשיך בימים הקרובים במאמצים לצרף את אדריאן דלמאו, החלוץ הספרדי של הראקלס ההולנדית. כזכור, עלו אמש (שישי) דיווחים על כך שהצהובים הגישו הצעה על סך מיליון יורו עבור החלוץ שכבש בעונה שעברה 19 שערים בליגה ההולנדית, אך ראשי הראקלס מסרבים בשלב זה לשחררו ודורשים סכומים גבוהים יותר.  הפרסומים המשיכו להעסיק גם הבוקר את התקשורת ההולנדית.


כפי שפורסם אמש בספורט1, הדרישה של ההולנדים היא לסכום של כמיליון וחצי יורו בתוספת לאחוזים ממכירה עתידית, כאשר שכרו של החלוץ, במידה שישלים את העברתו לישראל, נאמד בכחצי מיליון יורו לעונה. אמש פורסם שהחלוץ הספרדי, החרים את אימון הקבוצה ואף התאשפז בבית חולים לאחר שחש ברע לדבריו.

 

דלמאו, החרים גם את אימון הבוקר של הראקלס ולא יתאמן גם מחר עם הקבוצה ובתקשורת ההולנדית פורסמו דבריו של המנהל הטכני טים גיליסן שאמר: "דלמאו כבר די סגור על כך שהוא ממש רוצה את המעבר הזה, ובהחלט אפשר להגיד שהנושא הזה מעסיק אותו מאוד. זה נכון שהוא מעוניין בעסקה, אבל צריך שגם המועדונים יגיעו להסכמות ובזמן הזה אתה חייב להישאר מקצוען ולהמשיך לעשות את עבודתך". 



יעזוב את הולנד בתמורה להצעה של מיליון וחצי יורו. אדריאן דלמאו  (Erwin Spek/Soccrates/Getty Images)


גיליסן והוסיף: "נראה שאדריאן התאכזב שכל הנושא הזה משך כל כך הרבה תשומת לב, והוא גם מבין שכל הבלגן הזה היה חסר תועלת. אנחנו נדבר שוב ביום שני וננסה להתקדם". השחקן וסוכנו מפעילים כעת לחץ גדול על הנהלת הקבוצה ההולנדית, כדי שיקבלו את הצעת הצהובים וישחררו אותו לחתום בישראל.


גורם המצוי בפרטי המשא ומתן טוען שההולנדים יסכימו לשחרר את החלוץ תמורת כמיליון וחצי יורו ולספורט1 נודע שבמהלך העונה האחרונה, גם בקיץ שעבר וגם בחודש ינואר, ניסו סוכנים ישראלים בשיתוף סוכן ספרדי לשדך את החלוץ להפועל באר שבע וגם למכבי חיפה, כאשר אז מחירו נאמד בחצי מיליון יורו בלבד, אך בשל הכושר הטוב שהפגין במהלך העונה, במהלכה כבש 19 שערים, גרם לראשי הראקלס לחזור בהם מהבטחתם לחלוץ למכור אותו במיליון יורו וכעת הם דורשים מחיר כפול, אולם כאמור יסכימו למכור גם במיליון וחצי יורו.


מי שיצר בשבועות האחרונים את הקשר עם החלוץ וסוכנו, הוא מנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד, שמכיר את הסוכנות הספרדית שמייצגת את דלמאו, עוד מימיו כסוכן שחקנים באנגליה וכך מתנהלים המגעים הפעם, ללא סוכנים ישראלים שמעורבים בעסקה. אמש צוטט סוכנו הספרדי של דלמאו, הקטור פריס רוס וטען כי מכבי תל אביב הגישה הצעה כספית למועדון ההולנדי, אך בשלב זה ההצעה אינה גבוהה מספיק.



אדריאן דלמאו. החרים את האימון (Peter Lous/Soccrates/Getty Images)


בתוך כך, ובעקבות עזיבתו המפתיעה של מאמן פאוק סלוניקי, רזבאן לוצ'סקו, שעובר לאמן בערב הסעודית, עלו מספר דיווחים בתקשורת היוונית בהם הוזכר מאמן מכבי תל אביב, כמועמד לתפקיד המאמן בפאוק. יחד עם זאת בחלק מהדיווחים נכתב שהסיכויים לחזרתו של איביץ' לפאוק, בה אימן לפני שהגיע למכבי תל אביב, הם אפסיים עד לא קיימים.


המועמד המוביל לתפקיד כפי שמופיע בכל הדיווחים בתקשורת היוונית, הוא פאבלו גרסיה האורוגוואי, שמאמן את הקבוצה הצעירה של פאוק וצפוי להתמנות בימים הקרובים במקומו של לוצ'סקו.



יחזור ליוון? לפי הדיווחים הסיכויים לכך קטנים מאוד. ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)



הערב בשעה 19:00 תקיים הקבוצה משחק אימון נגד "גלובל ספורט" אקדמיה, במתחם האימונים בהורסט. למעשה מדובר זו קבוצה של שחקנים הולנדים שאין להם כרגע קבוצה שנמצאת בחסות ההתאחדות ההולנדית וארגון השחקנים. מחר תערוך הקבוצה אימון בוקר אחרון שיסגור את המחנה ובערב תצא הקבוצה לשדה התעופה בבריסל ומשם תטוס חזרה ארצה. בהמשך השבוע, ביום חמישי יערכו הצהובים משחק אימון נוסף נגד בית"ר ת"א-בת ים מהלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי