מכבי ת"א תנסה לסיים את עסקת אדריאן דלמאו בימים הקרובים

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | Peter Lous/Soccrates/Getty Images

הצהובים שישבו לישראל, יערכו משחק הכנה נגד בית"ר ת"א ולאחר מכן יחזרו להולנד וישחקו בין השאר מול גנק וספרטה רוטרדם. בין לבין מקווים הצהובים לצרף את הספרדי של הראקלס, שמחרים בשלב זה את אימוני קבוצתו

(גודל טקסט)

(תקציר: מכבי תל אביב – גלובל ספורט 0:5)


לאחר הניצחון 0:5 על קבוצת החובבים ההולנדית
, "גלובל ספורט אקדמיה", מכבי תל אביב ערכה הבוקר (ראשון) את האימון האחרון שלה במסגרת מחנה האימון בהורסט שבהולנד והלילה תמריא הקבוצה, דרך בריסל שבבלגיה, הביתה לישראל.



המאמן ולדימיר איביץ' דיבר על משחק האימון: "התוצאה היא כרגע בעדיפות שנייה. בחנו כמה שחקנים צעירים מקבוצת הנוער וכאלה שחזרו מהשאלה וזה משהו מעניין. זה מה שניקח מהמשחק הזה. קיימנו את המשחק הזה אחרי 10 ימים של עבודה כי רצינו לראות איך עובד מה שהתכוננו עליו עד כה. הרבה מהשחקנים שיחקו 45 דקות וכרגע זה מספיק".


שחקני האלופה יקבלו מחר יום חופשי למנוחה והקבוצה תשוב להתאמן ביום שלישי כאשר ביום חמישי מתוכנן משחק אימון נגד בית"ר ת"א-בת ים, בקרית שלום. הצהובים ימריאו שוב להולנד, ביום ראשון הבא, למחנה אימון נוסף בן שמונה ימים, באותו מתחם אימונים בהורסט ושם הם יפגשו ב-9.7 את אוניון סן ז'ילואז מהליגה השנייה בבלגיה, כעבור יומיים תפגוש את אלופת בלגיה גנק וב-14.7 תשחק מול ספרטה רוטרדם מהליגה הבכירה בהולנד.



מכבי תל אביב תחזור לישראל (מכבי תל אביב, רשמי)


על רקע ההכנות ינסו ראשי המועדון, לסגור את עסקת רכישתו של החלוץ הספרדי אדריאן דלמאו, שמחרים בשלב זה את אימוני קבוצתו ההולנדית הראקלס, שהתאמנה בסוף השבוע בלעדיו.


בצוות המקצועי ישמחו לסיים את עסקת הבאתו של דלמאו, עוד השבוע ולפני היציאה למחנה האימון בשבוע הבא, כדי שהשחקן יכיר את חבריו לקבוצה, כחלק מההכנות של הצהובים לקראת צמד המשחקים במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.


כזכור התבטא אמש המנהל הטכני של הראקלס בנוגע לדלמאו ובין השאר אמר: "דלמאו כבר די סגור על כך שהוא ממש רוצה את המעבר הזה ובהחלט אפשר להגיד שהנושא הזה מעסיק אותו מאוד. זה נכון שהוא מעוניין בעסקה, אבל צריך שגם המועדונים יגיעו להסכמות ובזמן הזה אתה חייב להישאר מקצוען. אנחנו נדבר שוב ביום שני וננסה להתקדם".



אגב, למרות דיווחים בתקשורת בסוף השבוע על מועמדותו של ולדימיר איביץ' לשוב לפאוק סלוניקי, הקבוצה הגיעה לסיכום עם מאמן בראגה הפורטוגלי אבל פריירה.



מקווה תל אביב מקווה לצרף את אדריאן דלמאו לפני מחנה האימונים הנוסף (Erwin Spek/Soccrates/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי