בוזגלו: "לא משנה מה אגיד, תמיד אצא האיש הרע שרוצה כסף"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הרכש החדש של הפועל תל אביב יצא נגד הביקורות נגדו ברשתות החברתיות: "העדפתי ללכת עם העקרונות שלי לקבוצה ששוכבת על הגדר עבורי. מי אמר שאני חייב להסכים לכל הצעה? עובדה שהעדפתי לוותר על כסף"

(גודל טקסט)
חתימתו של מאור בוזגלו להפועל תל אביב אמש (שבת) עוררה לא מעט ביקורת בקרב האהודים, בעיקר בשל העובדה שפוצץ את המו"מ עם מכבי חיפה ובסיום העונה לא חידש את חוזהו בבית"ר ירושלים. בעקבות כך, שעות ספורות לפני מסיבת העיתונאים של האדומים, הקשר לא נשאר חייב וכתב פוסט נוקב ברשתות החברתיות.


"מאור בוזגלו איך הוא חתם בפחות כסף? מה ההגיון? אז רגע לפני שנפתח פרק חדש, זה הזמן שלי לנקות את השולחן ולעשות סדר בבלאגן: לילות טרופים בלי שינה, טלפונים, הודעות ובעיקר הנפצות של דברים שקריים. כל זב חוטם נהיה "עיתונאי", כל אחד רוצה תשובות".


"כל הדברים הללו לא בשליטתי, מזמן הפסקתי להתייחס וזה גם הצליח להכניס אותי לסוג של אפאטיות לא מוסברת. קיבלתי החלטה לא להגיב עד עכשיו ולשים את עצמי על מצב טיסה".


‎"הרי כל דקה עולה כותרת ופתאום כולם נהיו כתבים לענייני בוזגלו. דקה אחת סיכם פה – ובדקה השנייה סרב שם ואז מתחילה ההתמודדות האמיתית מול הסתה מכוערת של הקהל נגדי. להגיב? לא להגיב? דילמה".



"כל דקה עולה כותרת ופתאום כולם נהיו כתבים לענייני בוזגלו" (דני מרון)


‎"לא משנה מה אגיד, תמיד אצא האיש הרע שרוצה כסף ורודף בצע. עד אתמול בלילה הייתי בסיטואציה שאני יכול לשמוע איזו קבוצה שבא לי ואם שמתם לב, עשיתי סבב של 'יישור הדורים' כי בראש ובראשונה אני בן אדם, אני לא רוצה ולא אוהב משקעים ודבר שני, אנחנו עוסקים בספורט ולא במלחמות, לכן זה היה חשוב לי אישית, ממש".


‎"כשמדברים על משא ומתן, זה צריך להיות בין שני גורמים ולא מו"מ של "קח או לך". כשבאים ואומרים לך "תקרא ותחתום" או במילים אחרות תגיד תודה – העקרונות גוברים על הכסף. מאחורי הקלעים נעשה תיאום שכר בין קבוצות בנוגע לשכר שחקנים כשהמטרה היא להשאיר את השוק ללא תחרות ולהגיע לשולחן המו"מ עם כוח אדיר כי הרי הקבוצה חזקה מהשחקן".


"זה לא הוגן להציג אותי כדמות שרוצה רק כסף ורודף בצע! מי אמר שאני חייב להסכים לכל הצעה? למה אני לא יכול להגיש הצעה נגדית? גם בעולם, שחקן שמרוויח 20 מליון יורו בעונה מבקש שדרוג. כולם שוכחים שהקריירה המקצועית היא מאוד קצרה ומסתיימת בגיל שרק צריך לבנות את החיים עבדתי מאוד קשה בקריירה שלי כדי להגיע לאן שהגעתי ושום דבר לא קיבלתי במתנה ואף אחד לא עשה לי שום הנחה! להיפך".



"תמיד אצא האיש הרע שרוצה כסף ורודף בצע" (דני מרון)


‎הטענה היא שרק כסף אני רוצה? אז הנה, עובדה! העדפתי ללכת להפועל ת"א בפחות כסף מהצעות שהיו לי במקביל, רק בגלל שהם רצו אותי יותר, העריכו אותי ורוצים אותי איתם לתקופה ארוכה. היה כאן מו"מ אמיתי והכי חשוב? רצון כנה ואמיתי. גם הפעם זה קרה והעדפתי ללכת עם העקרונות שלי לקבוצה ששוכבת על הגדר עבורי, במיוחד קבוצה בסדר גודל של הפועל ת"א עם מסורת והיסטוריה מהמפוארות בישראל. אל תשכחו שהגעתי לסכנין ככזה והגעתי לבאר שבע ככזה וזה יהיה גם כאן שאעשה הכל בשביל להצליח עם הקבוצה הזאת ולתת את כל כולי למען המועדון והאוהדים".


‎"תודה לך הפועל ת"א אני מתרגש ומחכה לדרוך על הדשא. ניפגש הערב באימון הפתיחה, תבואו עם אנרגיות שיא".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איך הוא חתם בפחות כסף? מה ההגיון? אז רגע לפני שנפתח פרק חדש, זה הזמן שלי לנקות את השולחן ולעשות סדר בבלאגן: לילות טרופים בלי שינה, טלפונים, הודעות ובעיקר הנפצות של דברים שקריים. כל זב חוטם נהיה "עיתונאי", כל אחד רוצה תשובות. כל הדברים הללו לא בשליטתי, מזמן הפסקתי להתייחס וזה גם הצליח להכניס אותי לסוג של אפאטיות לא מוסברת. קיבלתי החלטה לא להגיב עד עכשיו ולשים את עצמי על מצב טיסה. ‎הרי כל דקה עולה כותרת ופתאום כולם נהיו כתבים לענייני בוזגלו. דקה אחת סיכם פה – ובדקה השנייה סרב שם ואז מתחילה ההתמודדות האמיתית מול הסתה מכוערת של הקהל נגדי. להגיב? לא להגיב? דילמה. ‎לא משנה מה אגיד, תמיד אצא האיש הרע שרוצה כסף ורודף בצע. עד אתמול בלילה הייתי בסיטואציה שאני יכול לשמוע איזו קבוצה שבא לי ואם שמתם לב, עשיתי סבב של "יישור הדורים" כי בראש ובראשונה אני בן אדם, אני לא רוצה ולא אוהב משקעים ודבר שני, אנחנו עוסקים בספורט ולא במלחמות, לכן זה היה חשוב לי אישית, ממש. ‎כשמדברים על משא ומתן, זה צריך להיות בין שני גורמים ולא מו"מ של "קח או לך". כשבאים ואומרים לך "תקרא ותחתום" או במילים אחרות תגיד תודה – העקרונות גוברים על הכסף. מאחורי הקלעים נעשה תיאום שכר בין קבוצות בנוגע לשכר שחקנים כשהמטרה היא להשאיר את השוק ללא תחרות ולהגיע לשולחן המו"מ עם כוח אדיר כי הרי הקבוצה חזקה מהשחקן. זה לא הוגן להציג אותי כדמות שרוצה רק כסף ורודף בצע! מי אמר שאני חייב להסכים לכל הצעה? למה אני לא יכול להגיש הצעה נגדית? גם בעולם, שחקן שמרוויח 20 מליון יורו בעונה מבקש שדרוג. כולם שוכחים שהקריירה המקצועית היא מאוד קצרה ומסתיימת בגיל שרק צריך לבנות את החיים. ‎עבדתי מאד קשה בקריירה שלי כדי להגיע לאן שהגעתי ושום דבר לא קיבלתי במתנה ואף אחד לא עשה לי שום הנחה! להיפך. ‎הטענה היא שרק כסף אני רוצה? אז הנה, עובדה! העדפתי ללכת להפועל ת"א בפחות כסף מהצעות שהיו לי במקביל, רק בגלל שהם רצו אותי יותר, העריכו אותי ורוצים אותי איתם לתקופה ארוכה. היה כאן מו"מ אמיתי והכי חשוב? רצון כנה ואמיתי. גם הפעם זה קרה והעדפתי ללכת עם העקרונות שלי לקבוצה ששוכבת על הגדר עבורי, במיוחד קבוצה בסדר גודל של הפועל ת"א עם מסורת והיסטוריה מהמפוארות בישראל. אל תשכחו שהגעתי לסכנין ככזה והגעתי לבאר שבע ככזה וזה יהיה גם כאן שאעשה הכל בשביל להצליח עם הקבוצה הזאת ולתת את כל כולי למען המועדון והאוהדים. ‎תודה לך הפועל ת"א❤ אני מתרגש ומחכה לדרוך על הדשא. ניפגש הערב באימון הפתיחה, תבואו עם אנרגיות שיא

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי