הפועל ת"א הציעה לחדרה: עאבד וזיקרי תמורת לוסיו

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

ניסו אביטן מאוד מעוניין בחלוץ הברזילאי שכיכב תחתיו בעונה שעברה, האדומים הציעו את שני שחקני ההתקפה וגם את ברשצקי שמועמדותו נפסלה על ידי קבוצתו של גוטמן. בלם מקדוני סיכם ויגיע השבוע, גנון לא ימשיך

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה אישרו בשבועות האחרונים שנפגשו עם ראשי הפועל תל אביב והצליחו ליישר את ההדורים אחרי חתימתו של ניסו אביטן כמאמן האדומים עוד בעיצומו של הפלייאוף העליון, עוד לפני שחדרה סיימה את העונה. כעת, כך נודע לספורט1, בהחלט ייתכן שאותן שיחות גם יובילו לטרייד משמעותי.

כחלק מהסיכום אליו הגיעו המועדונים, נקבע כי הפועל תל אביב תיתן לחדרה זכות ראשונים על שחקנים שלא יהיו בתוכניות של המאמן ניסו אביטן, שמצדו גם מאוד מעוניין בצירוף הברזילאי לוסיו, שבעונה שעברה תחתיו היה מהחלוצים הבולטים בליגה וסיים עם 13 שערים. מסתמן כי הפועל ת"א מנסה כעת להשלים עסקה שבמסגרתה לוסיו יגיע למתחם חודורוב, ושבתמורה יעשו את הדרך ההפוכה לחדרה מספר שחקנים כשמי שהוצעו הם אחמד עאבד ורועי זיקרי, וכן עלה גם שמו של מוטי ברשצקי, שלא יצטרף לקבוצה בשל סירוב אנשי חדרה.

במקביל, בחדרה ממשיכים בבניית הקבוצה וסיכמו ביממה האחרונה עם הבלם המקדוני אמיר בלאלי בן ה-25, שמשחק בקבוצת שקופי בליגה המקומית ואף יכול לשחק בעמדת המגן, דבר שהרשים את מאמן חדרה אורי גוטמן. בלאל יגיע בסוף השבוע לישראל ולאחר בדיקות רפואיות צפוי לחתום לעונה אחת. בנוסף, הקשר ויטלי גנון לא ימשיך בחדרה בעונה הבאה, כשבשלב זה הוא זוכה לביקוש בליגה הקפריסאית וגם בוחן אופציות בליגה השנייה בארה"ב, לאור העובדה שלזכותו אזרחות אמריקאית.


זיקרי. אולי בחדרה בעונה הבאה (דני מרון)

למועדון הגיע היום (שני) חיזוק נוסף, אם כי לא לסגל הקבוצה: שרון זהביאן, שעבד בשנים האחרונות באימון נוער ונערים ובניהול מחלקות צעירות – בין היתר בהפועל תל אביב והפועל רמת גן – הצטרף לצוות המקצועי של אורי גוטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי