סכנין וקסאנטי היוונית יהיו היריבות של חדרה במחנה האימונים

שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה | דני מרון

הקבוצה של אורי גוטמן תפגוש גם יריבה בולגרית מהליגה השלישית. במועדון הבהירו ללוסיו כי שחרורו כלל לא על הפרק: "נצטרך לקבל הצעה שלא נוכל לסרב לה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה פתחה אתמול (שלישי) את אימוניה עם לא מעט חששות בעיקר כי סגל הקבוצה דל במיוחד לאור העובדה שחלק מהסגל היה בנוי על מושאלים ממכבי תל אביב ומכבי חיפה, שעדיין לא זכו לאישור להצטרף. בחדרה סיפרו כי הובטח להם ממכבי ת"א כי לאחר חזרתה של הקבוצה ממחנה האימונים יושאלו שני שחקנים לחדרה  ושגם ממכבי חיפה מחכים לתשובה לגבי המגן השמאלי יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני, ששיחקו בחדרה בעונה שעברה.

מעבר לכך בחדרה מחפשים ישראלים נוספים וממתינים לאלו שייפלטו בין השאר מהפועל תל אביב, שם הבטיחו ראשי האדומים כי חדרה תקבל זכות ראשונים. לאחרונה עלתה אופציה לטרייד בו חדרה תעביר להפועל את החלוץ לוסיו תמורת מספר שחקנים, אבל בחדרה הבהירו לאחרונה כי הם רואים בחלוץ הברזילאי שחקן מפתח ואין כל כוונה להעבירו תמורת שחקנים אחרים. "זאת צריכה להיות הצעה שלא נוכל לסרב בכדי שנסכים להיפרד מלוסיו", אמרו בחדרה.

בעוד פחות משבועיים תצא חדרה למחנה אימונים של שבועיים בבולגריה כאשר במועדון טוענים כי שם ייסגר הסגל הסופי. במהלך המחנה תערוך הקבוצה של אורי גוטמן שלושה משחקי אימון מול יריבה בולגרית מהליגה השלישית, קבוצת קסאנטי מהליגה היוונית הראשונה ובני סכנין שירדה העונה לליגת המשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי