עמותת סקציה נס ציונה בחרה חברי ועד ותמתין עם מינוי יו"ר

חברי עמותת סקציה נס ציונה
חברי עמותת סקציה נס ציונה | סקציה נס ציונה, רשמי

בשלב זה הוחלט שלא למנות מחליף לאלי כהן, על מנת שתהיה אפשרות לבחון מועמדים לתפקיד. זבר המועדון יהיה איש העסקים יובל וינר וכמזכיר המועדון ישמש איש הספורט רביב ורניק

(גודל טקסט)

במקביל לפתיחת האימונים, בישיבת העמותה שנערכה אתמול בערב (שלישי) נפרדו בסקציה נס ציונה חברי העמותה מהיו"ר היוצא, מר אלי כהן. ראש עיריית נס ציונה, מר שמואל בוקסר נכח בתחילת הישיבה והודה לאלי כהן על תרומתו הרבה להצלחת הקבוצה, על תפקודו כיו"ר העמותה ובמיוחד על ההתנהלות הכלכלית והניהולית, שכן הוא מותיר את המועדון עם עודף תקציבי בסיום עונת 2018/2019.

בנס ציונה סיפרו כי הישיבה התנהלה באווירה טובה מאוד וחברית, כשגם חברים חדשים הגיעו לתרום מזמנם ומניסיונם כאנשי עסקים וספורט, במטרה לסייע לגייס חסויות כספיות ולהתנדב במקביל בנושאים מגוונים כגון שיווק, טיפול ותמיכה במחלקת הנוער, בי"ס לכדורגל ועוד.

כמו כן, נבחרו חברי ועד מנהל חדשים: דני מנור, אושרי אימרה, יובל וינר, נוי עידן, קובי שוסטר ורביב ורניק. גזבר המועדון יהיה איש העסקים יובל וינר וכמזכיר המועדון ישמש איש הספורט רביב ורניק, אשר סוגר מעגל כבנו של מוישקה ורניק ז"ל מזכיר הסקציה המיתולוגי במשך עשרות שנים. מהעמותה נמסר כי הוחלט בינתיים לא למנות יושב ראש חדש, על מנת לבחון מועמדים לתפקיד.

בישיבה אושרו הדוחות הכספיים ואושרו מינויים של היועץ המשפטי, החשב, מבקר הפנים ודובר המועדון, הכל במטרה לשדרג את תהליכי הניהול וכפועל יוצא מכך את תפקוד המועדון גם ברמה הארגונית וכמובן המקצועית – כמועדון ראוי בליגת העל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי