כפי שפורסם לראשונה בספורט1: בדארנה ומחמיד חתמו בווינטרטור

אנס מחמיד, אדם קידן, מוחמד בדארנה
אנס מחמיד, אדם קידן, מוחמד בדארנה | יח"צ

שחקני ההתקפה של בית"ר ת"א/רמלה ואיכסל בשנה שעברה הרשימו את הצוות המקצועי והצטרפו לקבוצה שסיימה אשתקד במקום הרביעי בליגת המשנה בשוויץ. השניים ישחקו נגד שטוטגרט ב-10 ביולי

(גודל טקסט)

רשמית: שני ליגיונרים חדשים לכדורגל הישראלי. החלוצים מוחמד "מידו" בדארנה ואנס מחמיד, חתמו ביממה האחרונה במדי וינטרטור השוויצרית, שסיימה אשתקד במקום הרביעי בליגת המשנה, כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

השניים, הרשימו במהלך התרשמות הדדית במהלך התקופה האחרונה כאשר בדארנה כבש שלושה שערים מול יריבות מליגת העל השוויצרית כמו לוצרן ובאזל, בעוד מחמיד הצעיר מסומן בעיני המאמן הגרמני כיורשו הפוטנציאלי של מואנס דאבור. השניים ישחקו מול שטוטגרט במשחק הכנה ב-10 ביולי, כאשר המטרה היאלהרשים במהלך העונה בליגת המשנה, כדי להתקדם לליגה בכירה יותר.

לפני כיומיים, המריא סוכנם של השניים אדם קידן, לשוויץ, על-מנת לסכם את העסקה, כשהשניים, לא יהיו הישראלים הראשונים שמשחקים במועדון לאחר תקופתו של משה אוחיון, ששיחק בקבוצה בעברו בין השנים 2006-2008 ושימש כקפטן הקבוצה בעונתו השנייה.


אדם קידן עם אנס מחמיד. החלוץ מסומן כיורשו של מואנס דאבור

בדארנה, שבחודש נובמבר יחגוג 24, שיחק בעונה האחרונה במדי הפועל איכסל מהליגה הלאומית וכבש שישה שערים, כאשר בעברו השתייך לבני סכנין. הוא אף הרשים את ראשי המועדון במשחק האימון שנערך לפני כשבועיים מול פ.צ ציריך, בו גם כבש.

מחמיד בן ה-21, סומן כאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל הישראלי ונרכש על ידי הפועל תל אביב בגיל 18, ובהמשך שיחק גם במדי קריית שמונה, הפועל קטמון והפועל עכו.


מוחמד בדארנה. הרשים את הצוות המקצועי (יח"צ)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי