הפועל חדרה דחתה הצעה על לוסיו מהליגה הטורקית השנייה

לוסיו
לוסיו | דני מרון

החלוץ שהגיע השבוע לארץ אחרי פגרה עדכן את ראשי המועדון על כך שיש לו אפשרות לשוב לטורקיה, אולם נענה בסירוב. עמאש חתם לשלוש שנים, הזרים החדשים שסיכמו ייבחנו במשחק אימון מול אום אל פאחם

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה החלה את אימוניה השבוע תחת המאמן החדש אורי גוטמן, בסגל שכלל את כל השחקנים שחתומים במועדון לעונה הקרובה וביניהם גם הברזילאי לוסיו, שעם הגעתו ארצה סיפר לראשי הקבוצה על הצעה שקיבל מהליגה הטורקית השנייה.

לספורט1 נודע שמספר קבוצות פנו לחדרה בבקשה להחתים את החלוץ, שכבש 13 שערים בעונה שעברה, אבל ראשי המועדון דחו את האפשרות על סף. כפי שפרסמנו לראשונה, גם הפועל תל אביב הציעה טרייד לפיו לוסיו יעבור בתמורה לאחמד עאבד ורועי זיקרי אבל גם ההצעה הזאת נפסלה על ידי אנשי חדרה.

מי שבכל זאת צריכים להשלים רשמית את הצטרפותם למועדון וגם לאימונים הם שני הזרים החדשים שבסוף השבוע יינחתו בישראל, הבלם אמיר בילאלי והקשר קווין ואן קיפרסליוס. השניים אומנם כבר סיכמו את תנאים הכספיים מול המועדון, אבל יינחתו למספר ימי התרשמות וייבחנו במשחק אימון מול הפועל אום אל פאחם ביום רביעי הבא. בחדרה הבהירו לנציגים של השניים כי רק אם גוטמן יתרשם מהשניים במשחק אימון, הם יוחתמו – כפי שעשו גם בעונה שעברה בתקופתו של ניסו אביטן.

בינתיים, הקשר סלים עמאש חתם על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות. עמאש ששיחק את רוב שנותיו בבוגרים בחדרה, פרט לעונה אחת בהפועל באקה אל גרבייה, נחשב לשחקן מוערך בקרב ההנהלה ובקרב האוהדים ולכן במועדון בחרו להציע לו חוזה חדש. היועץ המקצועי, אורן גולן, התייחס להישארותו של עמאש ואמר: "סלים הוא אחד השחקנים שאנחנו הכי אוהבים. שחקן בית שחי ונושם כדורגל, האוהדים מתים עליו, ואנחנו מאוד שמחים שהוא ממשיך איתנו".



סלים עמאש. מוערך מאוד וזכה להארכת חוזה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי