האולטימטום שהציב אייל סגל לעזרא תם, עדיין יש סיכוי לצרפו

חן עזרא
חן עזרא | אודי ציטיאט

המו"מ בין מכבי נתניה לקשר הפועל באר שבע עלה על שרטון, בשל סירוב הקבוצה הדרומית להשלים את הפער בין המשכורות. בעלי היהלומים: "הפעם זה לא בשליטתי". אביב סולומון ומופאסה טרטור ממשיכים להתאמן עם הקבוצה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
מכבי נתניה מנהלת מו"מ אינטנסיבי עם הקשר חן עזרא במטרה להשלים את צירופו עד להמראה למחנה האימונים בקיילצה שבפולין ביום שני לפנות בוקר. כפי שפרסמנו ביום שבת, הקבוצה הציעה לשלם 100 אלף יורו משכרו של עזרא שכרגע מרוויח בבאר שבע 190 אלף יורו. קבוצתו הנוכחית הפועל באר שבע דחתה את ההצעה לפיה תצטרך להשלים 90 אלף דולר, ובימים האחרונים שני הצדדים התפשרו והתקרבו, אך היום (שישי) בשעות הצהריים הציב הבעלים אייל סגל דד-ליין להמשך המשא ומתן.


"הפעם זה לא בשליטתי", אמר סגל, "ולכן אם ייחתם עד כניסת השבת או שכל צעד יעשה את העונה באצטדיון אחר". כאמור, עזרא ייאלץ לוותר על סכום גדול ממשכורתו אם יחתום. בשל הרצון לצרפו, ישנו תרחיש בו נתניה בכל זאת תצרף את עזרא, אם הדבר יעשה עד יום ראשון בצהריים ויצטרף למחנה האימונים.



המנכ"ל ניב גולדשטיין הוא זה שמנהל את המו"מ מול עזרא ונציגו רונן קצב, כאשר הבעלים אייל סגל, נמצא בחופשה פרטית ביוון. יש לציין שצוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, מתעקשים ומחכים לצירופו של עזרא ורואים בו כשחקן שמתאים עבורם בפאזל, וזאת כדי לאפשר לקבוצה גמישות טקטית ושינוי מערכים, בהם עזרא יוכל לתפקד כשחקן אגף (עזרא הוא שחקן האגף היחיד שצפוי להיות בסגל, כשגם גיא מלמד שיחק בתפקיד זה בעבר במדי מכבי פ"ת).


בינתיים, לאחר ביטול משחק האימון שאמור היה להיערך היום מול בית"ר ת"א רמלה, הצוות המקצועי החליט לקיים משחק אימון פנימי בין שחקני הסגל וזאת במטרה לערוך ניסוי כלים ראשון לאחר שבוע האימונים הראשון.



דראפיץ' וברדה. עזרא יאפשר גמישות טקטית (אריאל שלום)


מי שממשיכים להתאמן עם הקבוצה עם המגן השמאלי אביב סולומון והחלוץ מבורקינה פאסו מופאסה טרסור, כאשר לטענת השחקנים, שני הנבחנים מותירים רושם חיובי, כאשר בצוות המקצועי עשויים לתת לשניים את האפשרות להמשיך ולהצטרף עם הקבוצה למחנה האימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי