מתרחק ממכבי ת"א? דיווח: דלמאו הגיע למתחם האימונים של הראקלס

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | Peter Lous/Soccrates/Getty Images

מתרחק ממכבי תל אביב? בהולנד מדווחים שהספרדי, שמועמד לאלופת ישראל, אמור לשוב להתאמן עם חבריו לקבוצה. עומר אצילי צפוי להיות כשיר למוקדמות ליגת האלופות, הקבוצה תמריא ביום ראשון למחנה אימונים

(גודל טקסט)

האם אדריאן דלמאו מתרחק ממכבי תל אביב? בהולנד מדווחים שהחלוץ הספרדי שכבר סיכם את תנאיו במדי האלופה הישראלית, והחרים את אימוני הראקלס ההולנדית במהלך השבוע, הגיע הבוקר (שישי) למתחם האימונים של קבוצתו ואמור לשוב ולהתאמן עם חבריו. 

בתוך כך, אצל האלופה יש גם חדשות טובות – עומר אצילי עשוי להיות כשיר למשחקי מוקדמות ליגת האלופות. הקשר נמצא בשלבים הסופיים של תהליך השיקום מניתוח הבקע, אותו עבר לפני כחודש וחצי.

אצילי ישוב לאימונים מלאים בתוך ימים ספורים, ונכון לעכשיו נראה שהוא עשוי לעמוד לרשותו של ולדימיר איביץ', למשחקים בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות נגד אסטנה הקזחית או קלוז' הרומנית. האלופה הישראלית תתארח במשחק הראשון, שמתוכנן ל-23 או 24 ביולי, והגומלין בישראל מתוכנן ל-30 או ה-31.

ולדימיר איביץ'. רוטציות רבות לקראת המחנה בהולנד (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)
ולדימיר איביץ'. רוטציות רבות לקראת המחנה בהולנד (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

אמש קיימו הצהובים משחק אימון נגד בית"ר ת"א/בת-ים מהליגה הלאומית, וניצחו 0:3 משערים של אבי ריקן, יונתן כהן ודור מיכה. המאמן איביץ' שיחק בשני הרכבים שונים בכל מחצית, כשהשחקן היחידי שהשלים 90 דקות הוא המגן אופיר דוידזאדה, שלא הוחלף בשל הפציעה הקלה ממנה סובל המגן הספרדי, אנריק סבוריט.

השוער אנדראס יאניוטיס ערך בכורה בין הקורות כשעלה לשחק במחצית השנייה. בהמשך השבוע במחנה האימונים בהולנד, מכבי ת"א תפגוש למשחקי אימון נוספים את גנק אלופת בלגיה וספרטה רוטרדם ההולנדית, ושם תתקבל תמונה אמיתית לגבי מוכנות הקבוצה למשחקים במוקדמות ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי