מועמד חדש להפועל ת"א: אליאל פרץ ממכבי ת"א

אליאל פרץ
אליאל פרץ | לירון מולדובן

האדומים בוחנים אפשרות לצרף את קשר היריבה העירונית, שלא נמצא בתוכניות של איביץ'. מחירו יהיה כ-800 אלף שקלים. אביטן גם מנסה למצוא פתרון שיאפשר את צירופו של לוסיו מהפועל חדרה, כפי שפורסם לראשונה בספורט1

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בניסיונותיה לצרף קשר התקפי לסגל הקבוצה ולספורט1 נודע הבוקר (שבת) שיש שם חדש ברשימות של ניסו אביטן. אחרי שבימים האחרונים החשיבה אצל האדומים הייתה לצרף את אחד מבין גידי קאניוק, חנן ממן או עומרי אלטמן, כעת גם קשר מכבי תל אביב נמצא על הפרק.

מדובר באליאל פרץ, שבעונה האחרונה הושאל להפועל חדרה וגם בימים אלה לא מתאמן עם הקבוצה, לא היה איתה במחנה האימונים בהולנד וגם לא ימריא למחנה השני מחר. כידוע, חדרה מנסה לצרפו בהשאלה לעונה נוספת, אולם בשלב זה לא הושג סיכום בין הצדדים ומאמן חדרה בעונה שעברה מקווה לצרפו לקבוצתו החדשה.

יש לציין שעל אף שאביטן מקווה לראות את אליאל פרץ כחלק מחוליית הקישור הנבנית בהפועל ת"א לצד קלאודמיר פריירה, אור אינברום ומאור בוזגלו, מערכת היחסים בין האדומים ליריבתם העירונית מכבי ת"א נמצאת בנתק כשלטענת גורמים בסביבת הפועל ת"א נעשו לאחרונה מהלכים בקריית שלום לרכישת רז שלמה ואושר דוידה, אשר נדחו על הסף. לכן, בקבוצה מבינים שמכבי ת"א לא תסכים להשאיל לקבוצה את פרץ, משמע שרק רכישה בעבור כ-800 אלף יורו עשויה לאפשר את קיומו של המהלך.


ילבש בעונה הבאה את האדום של הפועל ת"א? (דני מרון)

במקביל, שחקן נוסף של חדרה שבקבוצה מקווים לצרף הוא החלוץ לוסיו מרינאו שבעונה שעברה כבש 13 שערים תחת אביטן. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, הפועל תל אביב תעביר בימים הקרובים לחדרה את הקשר שי אליאס ובחירה של שחקנים נוספים מבין אחמד עאבד, רז כהן, עבדי פראחת ומוטי ברשצקי במטרה להשלים את הטרייד.

הפועל תל אביב תקיים ביום שלישי משחק אימון נגד קטמון ירושלים ואחריו יקבע ניסו אביטן את רשימת השחקנים אשר יטוסו למחנה האימונים והמשחקים בפולין. כפי שפרסמנו,החלוץ אחמד עאבד אינו בתוכניות המקצועיות ואינו מתוכנן להצטרף לטיסה לפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי