יש סיכום: גל אלברמן ימונה לעוזר מאמן במכבי חיפה

גל אלברמן
גל אלברמן | אריאל שלום

הקשר שפרש נפגש עם שחר ויצטרף לצוות של בלבול. בוריס קליימן עשוי לבקש מפראלימני לשחררו כדי שיצטרף ויתחרה עם חיימוב על אפודת השוער, איטורספה יחתום באספניול. וגם: המשחק מול מורה בחמישי ישודר בספורט3

(גודל טקסט)

זה היה באוויר מספר שבועות ובימים הקרובים זה יהפוך לרשמי. גל אלברמן צפוי להצטרף לצוות המקצועי של מרקו בלבול ולהתמנות לעוזר מאמן מכבי חיפה.


כידוע, אלברמן פרש לפני כחודש מכדורגל לאחר שכבר בעונה האחרונה למעשה לא זכה לשחק בעקבות פציעה קשה ולאחרונה ערך מספר שיחות עם הבעלים יעקב שחר בניסיון לבחון אפשרות לשלבו בצוות המקצועי. כעת הצדדים הגיעו לסיכום ואלברמן ימונה רשמית לעוזר מאמן במכבי חיפה.



במקביל, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק הראשון באירופה מול מורה הסלובנית ביום חמישי – שישודר בספורט3 החל מ-19:45. במועדון עקבו אחרי היריבה והמאמן מרקו בלבול צפוי לשמור על ההרכב ממשחק האימון האחרון, כלומר מערך שלושת הבלמים ועם צמד המצטרפים מבני יהודה, דולב חזיזה ויובל אשכנזי שדיבר על הצטרפותו לקבוצה


גם קשר הרכש, יאניק ווילדסחוט, והחלוץ ניקיטה רוקאביצה, החלו להתאמן עם הירוקים. במועדון מעריכים כי על אף העובדה שהאוסטרלי לא עשה את ההכנה לעונה ביחד עם הקבוצה, היות שהוא מכיר את השחקנים והמערכת – השתלבותו וחזרתו לעניינים תהיה מהירה יותר. מאמן הכושר החדש, ניל קלארק, העביר אתמול את אימון הבכורה שלו במועדון הירוק.



שחקני מכבי חיפה. ההרכב לקראת מורה מתגבש (צילום: מכבי חיפה, רשמי)


בינתיים במועדון חושבים על חיזוק הקבוצה בזרים נוספים, בעיקר בעמדות הבלם והקשר, כשמנגד מספר שחקנים יעזבו בהשאלה. אופיר מזרחי שאינו בתוכניות יעבור לנס ציונה ואילו הקשר הגמבי טוראי סיהאו עשוי להיות מושאל להפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית, זאת במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדונים. איתי מרדכי, ששימש כעוזרו של בלבול בעונה שעברה, מאמן את הקבוצה ושחקנים צעירים נוספים צפויים לעבור אליה.


קשר אתלטיק בילבאו אנדר איטורספה הוזכר לא פעם כמועמד מוביל להגיע למכבי חיפה, אך נראה כי לא יגיע לישראל לאחר שהבוקר (שני) דווח בספרד כי הוא צפוי לחתום באספניול. הקשר שסיים את חוזהו במועדון הבאסקי ולא חידש את החוזה היה מועמד להגיע למספר קבוצות, ביניהן המועדון מהכרמל, ולפני מספר ימים אף דווח ב"אס" הספרדי כי הירוקים הגישו את ההצעה הרצינית ביותר. בחיפה אישרו את מועמדותו של הקשר ואף ציינו כי היה בראש הרשימה, אבל איטורספה החליט בשלב זה של הקריירה שלו להישאר בליגה בכירה יותר מהליגה הישראלית. .


שחקן נוסף שעשוי לעבור בהשאלה הוא השוער עומרי גלזר. בנס ציונה מאוד מעוניינים בגלזר שרוצה בעצמו לקבל את אפודת השוער הראשון בליגת העל ומחכים להחלטה של הירוקים בעניינו. בחיפה בוחנים לאחרונה מספר אופציות ואחד השמות שעלה הוא בוריס קליימן. השוער חתום לעונה נוספת בפראלמיני הקפריסאית שאינה מעוניינת לשחררו, כאשר גם מכבי נתניה הביעה לאחרונה עניין בשוער, אך אם תגיע הצעה רשמית מחיפה עשוי קליימן עצמו לבקש לחזור לישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי