סילבס: "כץ נותן לי להוביל את נושא הרכש בעיניים עצומות"

קווין טאפוקו, עדן בן בסט, חיים סילבס, בן והבה, אלי בלילתי ויסמין בוריץ'
קווין טאפוקו, עדן בן בסט, חיים סילבס, בן והבה, אלי בלילתי ויסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה דיבר על מערכת היחסים עם הבעלים בראיון לתוכנית הספורט של 103FM: "הוא מאמין בי ובצוות שלי, בקושי שאל על חלק מהשחקנים שצירפנו". הציפיות: "צריכים לשאוף להגיע לפלייאוף העליון"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

"יואב כץ נותן לי להוביל את הנושא המקצועי בעיניים עצומות. הוא בקושי שאל על חלק מהשחקנים שהבאנו", כך אמר הערב (שני) חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה, שהתראיין בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על מערכת היחסים עם הבעלים.

"איזי או יואב? לכל אחד יש את הטוב ואת הרע שלו. אני יכול לומר שמאוד נוח ונעים לי עם יואב, הדברים ברורים ומונחים על השולחן. איך הוא מרגיש איתי? תשאלו אותו, זה כבר לא בשליטה שלי. הבאנו שחקנים, אני רואה איך מתנהל נושא הרכש והוא מאוד מאמין בי ובצוות שלי. אני מניח שמערכת היחסים תהיה טעונה יותר אם נפסיד, אבל אף אחד מאיתנו לא רוצה שזה יקרה".

הציפיות: "בעונה מוצלחת, הפועל חיפה יכולה להשתלב בפלייאוף העליון. מאמני כדורגל תמיד ירצו עוד מבחינת סגל שחקנים, אבל הפועל חיפה צריכה לשאוף תמיד להגיע למקומות 1-6. אני יכול לומר שצירפנו חמישה שחקנים וחשבנו טוב-טוב על כל אחד מהם. עכשיו אצטרך להרגיש את הקבוצה לקראת פתיחת הליגה ואדע במשחקים הקרובים האם אנחנו במצב טוב או שצריך לתקן.


יואב כץ עם חיים סילבס. בינתיים הכל ורוד 

הקבוצות הגדולות חזקות, נתניה השתדרגה, אבל תמיד כשהעונה מתחילה מגלים הפתעות כמו חדרה ובני יהודה. אי אפשר להציב להפועל חיפה מטרות אחרות מפלייאוף עליון, גם אם אפשר להתווכח על איכות הסגל. אני מקווה שנצליח לעמוד בציפיות".

עונת מבחן עבורו: "מאמן תמיד נמצא תחת מבחן ואין ספק שאני לא רוצה להכניס לרזומה שלי עוד אי הצלחה. אני מבין את המצב ורוצה – כמו כולם במועדון – להצליח. גם אם היתי מצליח בקריית שמונה, זו עדיין הייתה שנת מבחן עבורי. כל ספורטי צריך להסתכל על כל עונה כשנת מבחן. כל עונה יכולה לשנות לך את הקריירה לטובה או לרעה. אני מקווה שהפועל חיפה תיכנס לרזומה ההצלחות שלי".

על כך שהפועל חיפה מרבה להחליף מאמנים: "אם תהיה חוסר הצלחה, זה יפגע בי – אין פה בכלל שאלה. אם היא תפגע רק בתחושות או במשרה עצמה, זו כבר שאלה אחרת. אני מודע למציאות בכדורגל הישראלי. יש הרבה מאמנים שמתחרים על מעט מידי משרות ואני מניח שלא תהיה סבלנות למאמנים שלא יצליחו. אני מודע לכך, אבל זה המקצוע שבחררתי ואני מסתכל רק על הדברים החיוביים ועל מה שכן אפשר להשיג".

סילבס התייחס לשמועות על כך שהפועל חיפה רוצה מספר שחקנים ממכבי חיפה: "השחקן היחיד שהבעתי בו עניין היה סאן מנחם וזה היה בתחילת העונה, אולם זה כבר לא רלוונטי כי הוא ממשיך במכבי חיפה".


" יש הרבה מאמנים שמתחרים על מעט מידי משרות". חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי