איתמר ניצן: "רוני לוי מאמן רציני וטקטי, רואים את זה על המגרש"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

אחרי משחק ההכנה השני של בית"ר ירושלים, שהסתיים ב-0:5 על רמה"ש מהלאומית, השוער שיבח את מאמנו: "אנחנו משחקים כקבוצה". על הציפיות הגבוהות: "נבנתה פה קבוצה לחלק העליון, אי אפשר לברוח מזה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים המתחדשת הביסה הערב (שני) הפועל רמת השרון 0:5 במשחק הכנה לזכרו של אוהד הקבוצה, סמל ראשון עידו בן ארי ז"ל, שנהרג בנובמבר 2016 בהתהפכות טנק ברמת הגולן. שלומי אזולאי (14, 39 ו-45), אור זהבי 20 ואנתוני וארן (65) כבשו לזכות החבורה של רוני לוי, שהעניק הזדמנות כמעט לכל שחקני הסגל.


איתמר ניצן, שוער בית"ר ירושלים, אמר בסיום: "תמיד כיף לנצח. היו לנו מטרות לפני משחק האימון הזה ואני חושב שהשגנו אותן מבחינה מקצועית. יש עוד דרך ארוכה עד למשחק הראשון בגביע הטוטו ואנחנו נעשה את המקסימום בשביל להפוך לקבוצה חזקה, ממושמעת ומגובשת".


השינויים לעומת העונה שעברה: "אני לא רוצה לדבר יותר מידי על ההבדלים. אני יכול להעיד שרוני מאמן מאוד רציני וטקטי, המשמעת מאוד חזקה ואני חשוב שרואים את זה על המגרש. אנחנו משחקים כקבוצה אחת והלוואי שזה יתחבר לנו ונגיע ליעדים שהצבנו לעצנו".



חגגו ברמת השרון. שחקני בית"ר ירושלים (דני מרון)


על כך שבחודש ינואר האחרון בית"ר ירושלים החתימה את ארנסטס שטקוס על חשבונו: "לאורך כל הקריירה שלי האמנתי בעצמי וכך גם הפעם. לא אכפת לי מה היה לפני חצי שנה. אני חי בהווה, נהנה מכל רגע ואמשיך לעשות זאת בכל דקה שלי על המגרש".


על כך שהציפיות גבוהות: "זה לגיטימי ויש בזה המון היגיון, אבל אנחנו מסתכלים מקצועית וחושבים ממשחק למשחק. זו קלישאה גדולה, אבל כל כך נכונה. זו הדרך. אם נחשוב רחוק, נפגע בעצמנו. אנחנו מתרכזים באימון הבא. נבנתה פה קבוצה לחלק העליון של הטבלה, אי אפשר לברוח מהעובדה הזו. נעשתה פה השקעה כספית גדולה, זה מועדון גדול עם קהל ענק ואי אפשר להתכחש לכך".


על מחנה האימון אליו תצא הקבוצה בקרוב: "מחנה זה תמיד זה לא קל, אבל זה זמן גיבוש. אנחנו נתאחד ונתגבש כקבוצה ונבין את מה שרוני והצוות רוצים מאיתנו בשביל להגיע לליגה בצורה הטובה ביותר".




 איתמר ניצן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי