נס ציונה גברה 0:1 על סכנין, יונתן לוי ממכבי חיפה הושאל

יונתן לוי
יונתן לוי | מאור אלקסלסי

העולה החדשה גברה על היורדת הטרייה ללאומית, הנבחן מופסה קירדיולה הרשים. בלם מכבי חיפה הצטרף בהשאלה לעונה, במועדון מקווים להשלים את צירוף אופיר מזרחי ועומרי גלזר

(גודל טקסט)
נס ציונה, העולה החדשה לליגת העל, קיימה היום (שלישי) משחק אימון נגד בני סכנין. הנבחן עדן שרם היה לבסוף זה שכבש את השער היחיד במשחק ונתן לנס ציונה ניצחון 0:1.


המאמן עמיר תורג'מן בחן במשחק מספר רב של שחקנים, ובלט במיוחד מופאסה קירדיולה שלא הרשים במבחנים במכבי נתניה. בין הנבחנים היו גם איציק שולמייסטר, דודי אלון, דניאל יורגנסון, עידו דוידוב וניסו דנון.


בנס ציונה השלימו היום את השאלתו של יונתן לוי, הבלם שגדל מחלקת הנוער של מכבי חיפה. בתחילת העונה שעברה, הושאל להפועל חדרה במדיה רשם 10 הופעות, ובהמשך העונה הושאל לנצרת עלית מהליגה הלאומית. בהודעה הרשמית אמר השחקן: "שמח להגיע למועדון כמו נס ציונה, תודה על האמונה בי ונותן לי את ההזדמנות. מקווה שזו תהיה עונת הפריצה שלי ומבטיח לעשות הכל כדי לשמח את האוהדים בכתום"




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Sektzia Ness Ziona (@sektzia.nz) on



במועדון מקווים להמשיך לעשות עסקים עם המועדון מהכרמל. אופיר מזרחי סיכם את תנאי עזיבתו מהירוקים ואמור להצטרף בימים הקרובים, ההחלטה לגבי השוער עומרי גלזר עדיין לא התקבלה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי