גאדיר צפוי לקבל דקות נגד כפר סבא, האריס ואגודה ימשיכו להיבחן

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | אריאל שלום

בני יהודה ממשיכה בהכנות לעונה: חלוץ הרכש מבני סכנין, שלא שותף במשחק אמש יקבל דקות נגד העולה החדשה. הבלם הבלגי והקשר הניגרי יקבלו הזדמנות נוספת להוכיח את עצמם, הטלפון של אבוקסיס נפרץ

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה בהכנות לעונת 2019/20, ומחפשת דרכים יצירתיות לחזק את הסגל שלה אחרי העזיבה המאסיבית בקיץ. הבלם הבלגי, ג'ונתן האריס והקשר הניגרי גודווין אגודה, שמתאמנים עם הקבוצה בימים האחרונים, ימשיכו להיבחן ע"י מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס במשחק האימון שייערך מחר נגד הפועל כפר סבא.

אמש, השניים נטלו חלק בהפסד הזהובים להפועל רמת גן, אולם טרם התקבלה החלטה סופית לגבי השניים ומחר יקבלו הזדמנות נוספת להוכיח את עצמם במשחק האימון נגד העולה החדשה מכפר סבא.

האריס הבלגי, שיחק בפושקאש אקדמי ההונגרית בשנתיים האחרונים וצפוי להיות הבלם האמצעי בשלישיית הבלמים של יוסי אבוקסיס. אגודה, ששיחק בעונה שעברה בליגה הניגרית, הציג יכולת לא רעה במשחק אמש וצפוי להיות בהרכב גם מחר.


יוסי אבוקסיס. נפל קורבן למעשה הונאה (מאור אלקסלסי)


מי שצפוי לקבל דקות ראשונות במדים הכתומים מחר הוא הרכש מבני סכנין, מוחמד גאדיר. החלוץ החל להתאמן עם הקבוצה רק לפני שלושה ימים ולכן העדיפו לא לשתפו. 

בנושא אחר, היום מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס גילה בתדהמה שאדם נוכל, פרץ לחשבון הוואטסאפ במספר סלולרי ישן שהיה שייך לו. הפורץ התחזה למאמן ואף עשה מספר מעשי הונאה שגרמו נזק כספי רב לאבוקסיס, שכנראה יפנה למשטרה ויגיש תלונה כנגד אותו אדם. זהות הפרץ בשלב זה אינה ידועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי