דגו ביקש לצרף את איתן טיבי: "את נושא השחקנים הזרים סגרנו"

איתן טיבי
איתן טיבי | דני מרון

קריית שמונה תמריא לסלובקיה עם שלושה זרים חדשים, המאמן הודה להנהלה במסיבת עיתונאים וסירב להתייחס לאפשרות שנחמיאס יעזוב למכבי ת"א. הבלם שנפרד מהצהובים עשוי לחזור: "אם יבחר לשחק בישראל, נתאמץ כדי לצרפו"

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה תצא היום (חמישי) בצהריים למחנה אימונים בן עשרה ימים בסלובקיה, כשבסגל הקבוצה חמישה זרים שכוללים את השוער הליטאי דזיגאס ברטקוס, הבלם מרקוס דיניז ושלושת הזרים החדשים ג'ון רואיס, ג'יימס אדניי וקיליאן שרידן.

גם שי גולן הצעיר ייצא למחנה וזאת למרות שטרם נסגרו כל הפרטים בין קריית שמונה למכבי תל אביב. מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה לצהובים הוא עידן נחמיאס, הבלם שאף מונה העונה לקפטן במקומו של עדן שמיר שעזב להפועל באר שבע. עם זאת, יש לציין שנראה כי שרצקי לא יוותר במהרה על הבלם אלא אם יקבל הצעה שלא יוכל לסרב לה.

ללא קשר לעסקת נחמיאס, בקריית שמונה רוצים להתחזק בבלם בכיר ועוקבים אחר התפתחויות בגזרתו של איתן טיבי. האחרון סיים חוזה במכבי תל אביב ובוחן אופציות בחו"ל, אך אם לא ימצא קבוצה בקרוב יזכה להצעה רשמית מקריית שמונה. כידוע, טיבי בן ה-31 כבר שיחק בעבר בקריית שמונה והוא מוערך על ידי שרצקי, כאשר גם דגו עצמו הביע רצון לראות אותו בקבוצה. "אם טיבי יבחר לשחק בישראל, אז קריית שמונה תעשה את כל המאמצים לצרפו" אישר גורם במועדון.


דגו. מתרגש ממחנה האימונים (דני מרון)

ובחזרה למחנה האימונים אליו תמריא הקבוצה. המאמן מסאי דגו ערך מסיבת העיתונאים לפני היציאה וסיפר: "אני קצת מתרגש, אבל מאמין שזה יעבור אחרי האימון הראשון. נתאמן קשה, נעבוד קשה, נחזור מוכנים לגביע הטוטו ולליגה".

הזרים החדשים שהצטרפו: "סגרנו את נושא הזרים. יש לנו זרים שישבנו עליהם הרבה זמן ואני מודה לאיזי ויוסי שעשו הכל כדי לצרפם, אחרי מחנה האימונים נדע אם נצרף עוד שחקנים".

האפשרות שעידן נחמיאס יעזוב: "פחות רוצה להתייחס לזה. עידן נמצא פה, הוא הקפטן שלנו".


נחמיאס. שרצקי לא ממהר לשחרר אותו (מאור אלקסלסי)

על אופציית שיר צדק: "יש לנו את עידן, מרקוס ושחקנים צעירים שאנחנו רוצים לשדרג אותם. מתעסקים במי שנמצא, יש איכות ותהיה תחרות בהתקפה שלנו, אני מבחינתי רוצה שההגנה והטובה יהיו טובות. זה האיזון שאני מחפש עבור הקבוצה. אני מקווה שכולם יעבדו, רוצה קבוצה בריאה. אני מאמין בקבוצה, איזי עשה הכל בשביל שאצליח מבחינת הזרים והישראלים שרציתי. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא, הוא נותן לי גב ואני שמח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי