כפי שפורסם בספורט1: אור דסה חתם ל-4 שנים ברעננה

אור דסה
אור דסה | אודי ציטיאט

אחיו של אלי, שנפרד רשמית ממכבי תל אביב, עבר לקבוצה מהשרון ששילמה לאלופה כ-600 אלף שקלים תמורת 80% מכרטיסו. רותם חתואל שוחרר זמן קצר לאחר שהגיע

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

כפי שפורסם בספורט1: אור דסה, אחיו של אלי, שנפרד מוקדם יותר היום ממכבי תל אביב, חתם הערב (חמישי) לארבע שנים בהפועל רעננה והוא יצטרף למחנה האימונים בפולין אליו תמריא הקבוצה לפנות בוקר.

מוקדם היום סיכם דסה את תנאיו ברעננה, שהגיעה להבנות עם מכבי תל אביב לאחר משא ומתן שנמשך לא מעט זמן. הקבוצה מהשרון שילמה 600 אלף ש"ח עבור 80% מכרטיסו של הקשר, כאשר לצהובים נותרו 20 אחוזים ממכירה עתידית אם וכאשר תהיה אחת כזו בסכום העולה על הסכום בו נרכש השחקן.

רעננה תמריא כאמור לפנות בוקר לפולין כשלקראת הטיסה החליט המאמן מנחם קורצקי שהרכש שהצטרף מעירוני קריית שמונה, רותם חתואל, אינו מתאים לו מקצועית והשחקן שוחרר ולא יצטרף לחבריו.


רכש נוצץ להפועל רעננה. אור דסה (האתר הרשמי)

כמו כן לא יטוס עם הקבוצה כארם ארשיד בשל פציעה ברצועת הקרסול. המגן השמאלי ירדן כהן נפצע אתמול ברגלו במשחק נגד הפועל חיפה ויעבור הלילה בדיקה בה יוחלט אם הפציעה תאפשר לו להתאמן בפולין או שגם הוא יישאר בישראל להמשך טיפול. 

לטיסה יצטרף כפי שפרסמנו אחמד דראושה קשר מכבי אחי נצרת. הפועל רעננה תשחק בפולין נגד פ. ק וארקה המקומית ונגד הפועל תל אביב. הניגרי סנדי אקינבולה לא יצטרף בשל בעיות אשרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי