האריס ואגודה לא הרשימו וצפויים לעזוב את בני יהודה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

הבלם הבלגי והקשר הניגרי לא הרשימו את יוסי אבוקסיס, והם בדרך החוצה. אליסון דוס סנטוס מועמד לחזק את החלק האחורי של הכתומים, שסיכמו היום על חזרתו של סהר מזרחי שהיה שותף לאליפות ההיסטורית בשנת 1990

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בבני יהודה ממשיכים לחפש שחקנים לחיזוק הקבוצה ומתמקדים בגזרת הזרים. לאחר שני משחקי האימון נגד הפועל רמת גן והפועל כפר סבא, נראה שצמד הזרים שנבחנו, הבלם הבלגי ג'ונתן האריס והקשר הניגרי גודווין אגודה, לא הצליחו להרשים את המאמן יוסי אבוקסיס ואנשי הצוות המקצועי והם לא צפויים להמשיך בשכונת התקווה.

עיקר המאמצים של ראשי המועדון מתרכזים במציאת בלם, בין אם ישראלי או זר ובנוסף לכך עוד שני שחקנים לפחות לחלק הקדמי. שמו של אליסון דוס סנטוס ממכבי חיפה הוזכר, אולם הסיכויים להגעתו אינם גבוהים בשלב זה בשל עלויות שכרו הגבוהות בקבוצה מהכרמל. המשחק הרשמי הראשון של הזהובים צפוי להיות כבר בשבת הבאה כשיתמודדו מול מכבי תל אביב במעמד אלוף האלופים ונכון לעכשיו הסגל רחוק מלהיות שלם.

בינתיים, בני יהודה הודיעה היום (שישי) על כך שקשר העבר של הקבוצה, סהר מזרחי, סיכם על חזרתו למועדון. מזרחי בן ה-48 גדל במחלקת הנוער של המועדון והיה שותף לאליפות ההיסטורית של קבוצת הנוער ב-1989. שנה לאחר מכן כבר נכנס לדפי ההיסטוריה, כשזכה באליפות המדינה עם הקבוצה הבוגרת. במהלך השנים הרבות בכתום שימש גם כקפטן הקבוצה וכיום הוא סוגר מעגל כאחד מאנשי הצוות המקצועי, שידריכו ויעצבו את הדור הבא של בני יהודה, הן במחלקת הנוער והן בבית הספר לכדורגל של המועדון.

סהר מזרחי חוזר להוביל את הדור הבא (בני יהודה, רשמי)
סהר מזרחי חוזר להוביל את הדור הבא (בני יהודה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי