ק"ש הפסידה 1:0 לז'ילינה. במועדון לא מוותרים על נחמיאס

סמואל בראון עידן נחמיאס
סמואל בראון עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

החניכים של מסאיי דגו ספגו שער מהיר ורשמו החמצות רבות במשחק האימון הראשון של הקבוצה לקראת העונה החדשה. למרות התעניינותה של מכבי תל אביב, בקבוצה הצפונית הבהירו: "איזי מבין שאסור למכור את עידן"

(גודל טקסט)

ההתעניינות של מכבי תל אביב בעידן נחמיאס ממשיכה להעסיק את אנשי קריית שמונה, שהסבירו כי טרם הוגשה הצעה כספית מכיוונה של האלופה והבהירו כי בשלב זה אין כוונה לשחרר את הבלם. "אם איזי רוצה שקריית שמונה תגיע להישגים העונה, הוא מבין שאסור לו לוותר על נחמיאס", הסביר גורם במועדון הצפוני והוסיף: "עידן נבחר לשמש כקפטן הקבוצה במקומו של עדן שמיר שעבר לבאר שבע ויש סיבה לכך".

הבעלים איזי שרצקי הצטרף למחנה לאחר שנחת בסלובקיה במהלך היום. בשעות הערב נפגשו השחקנים יחד עם הצוות המקצועי, ההנהלה והבעלים לארוחת שישי משותפת שכללה קידוש מסורתי וברכת מזל טוב לחלוץ הקבוצה יואל אבוחצירה שחגג היום את יום הולדתו. בסיום הארוחה נערכה אסיפת וידאו ראשונה במחנה בהדרכתו של דגו.

בערב קיימה הקבוצה את משחק האימון הראשון שלה לקראת העונה החדשה בו נכנעה 1:0 לז'ילינה המקומית שכבשה שער מוקדם. לאורך כל שלבי המחצית הייתה רק קבוצה אחת על כר הדשא ואלו היו חניכיו של מסאי דגו שהחמיצו פעם אחר פעם. גם המחצית שנייה הייתה אף היא בשליטה אבוסלטית של קריית שמונה אך החמצות רבות יחד עם מספר הצלות גדולות של שוער ז'ילינה שמרו על התוצאה בעינייה. מחצית זו התאפיינה החל מהדקה ה-65 בחילופים רבים על מנת שכלל שחקני הסגל ישחקו.

ההרכב שפתח: דז'יראס ברטקוס, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, מרקוס דיניז, אורי מגבו, וובה בראון, סמואל בראון, עומר לקאו, איסמיעל ריאן, מוחמד שכר ויואל אבוחצירה.


עידן נחמיאס. בשלב זה אין כוונה לשחררו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי