ברקת תכריע בקרוב על עתידו של אלחמיד, צדק רוצה פיצוי

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

הבעלים תיפגש עם הבלם שמחוזר על ידי סלטיק ומבקש שדרוג בחוזהו, השחקן שלא בתוכניות לא ממהר לעבור להפועל ת"א. בב"ש מאוכזבים מיכולתו של קאריו ומקווים לשיפור. ספורי יפתח בגומלין נגד לאצ'י. הערב: אימון פתוח

(גודל טקסט)

לאחר שהתאוששו מהתיקו המאכזב באלבניה במוקדמות הליגה האירופית, בהפועל באר שבע יערכו הערב (19:00) אימון פתוח לאוהדי הקבוצה במתחם הבית האדום הסמוך לאצטדיון טרנר. אוהדים רבים צפויים להגיע לאימון ובין השאר לזכות ולהצטלם עם השחקנים.

הקשר רמזי ספורי, שנעדר מהמשחק באלבניה עקב דלקת גרון, צפוי לשוב לאימונים והוא מתוכנן לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה במשחק הגומלין מול לאצ'י ביום חמישי השבוע.

הבלם שיר צדק שסיכם את תנאיו בהפועל תל אביב ומעוניין להצטרף לאימוניה בהקדם, דורש פיצוי מהפועל באר שבע, בטרם יחתום סופית בשורות הפועל תל אביב. זאת בשל העובדה כי השכר שהוא צפוי להרוויח בהפועל תל אביב (כ-145 אלף דולרים לעונה) הוא כמחצית מגובה החוזה שלו בבאר שבע (כ-300 אלף דולרים). בהנהלת הפועל באר שבע יצטרכו להחליט בימים הקרובים מה גובה הפיצוי שישלמו לצדק, על מנת שמעברו של השחקן לחודרוב יצא לפועל.


שיר צדק. דורש פיצוי לפני שיעזוב (אודי ציטיאט)

במקביל, בימים הקרובים אמורה הבעלים אלונה ברקת להיפגש עם הבלם חאתם אלחמיד ונציגיו, כדי להחליט מה יעלה בגורלו. מצד אחד השחקן זוכה לחיזורים מצד סלטיק, אך מנגד הוא שלח בעבר רמזים כי הוא מצפה לשדרוג חוזהו. שני הצדדים רוצים להוריד את גובה הלהבות שנוצרו עקב בקשתו של השחקן מהמאמן, ברק בכר, שלא לקחת חלק במשחק מול לאצ'י. בקשתו של אלחמיד עוררה ביקורת כלפיו וזמן קצר אחרי שהקבוצה חזרה ארצה, הוא ניסה להסביר את הצד שלו לפרשה.

בבאר שבע מקווים כי החלוץ הספרדי, חוסה אנחל קריו קאריו, יציג בקרוב שיפור ביכולתו. עד כה השחקן לא מפגין יכולת משביעת רצון באימונים, עניין שמעורר דאגה בקבוצה. השחקן שחתם הקיץ על חוזה לשלוש שנים, אחרי שהגיע לבאר שבע מקרודובה שירדה לליגה השלישית בספרד, אמור להתחרות עם בן שהר, על עמדת החלוץ המרכזי של הקבוצה העונה. אולם, עד כה, הוא לא מרשים באימונים ובבאר שבע מקווים כי בתקופה הקרובה הספרדי אכן יצדיק את החוזה הנכבד עליו הוא חתום. 


חוסה אנחל קאריו. בקבוצה מאוכזבים מיכולתו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי