מנחם לא התייצב לאימון וייענש, מאמץ נוסף לצרף את טוואטחה

סאן מנחם
סאן מנחם | מאור אלקסלסי

מגן מכבי חיפה לא הופיע במתחם האימונים יממה לאחר הניצחון על מורה ויועמד לדין: "יספוג עונש חמור", הבהירו במועדון. חודשו הניסיונות לצרף את מגן איינטרכט פרנקפורט

(גודל טקסט)

זה לא חדש שסאן מנחם לא מרוצה במכבי חיפה. המגן השמאלי ממעט לשחק וגם העונה לא צפוי להיות חלק מההרכב של מרקו בלבול, אלא שהבוקר (ראשון) נודע כי מנחם החליט לעשות ככל שביכולתו כדי להשתחרר מהקבוצה והחל להחרים את האימונים.

לפי הודעת מכבי חיפה, "המגן סאן מנחם, לא הופיע לאימון לאחר המשחק ביום ה' (נגד מורה, מ.ו), ללא אישור. בעקבות המקרה השחקן יועמד לדין משמעתי". כפי שפרסמנו בעבר, נציגי השחקן כבר שוחחו בעבר עם ראשי המועדון על כך שיתנו לו לעזוב אם הם לא בונים עליו. מכבי נתניה ובית"ר ירושלים כבר הביעו בו עניין.

גורם במכבי חיפה התייחס לסאן מנחם ואמר: "לשחקן הובהר כי אנחנו רוצים שיהיה חלק מהסגל העונה ואין כוונה לשחררו. הוא ייענש בחומרה". אגב, מגן נוסף שלא שותף נגד מורה, כלל לא היה בסגל, הוא יהב גורפינקל שעשוי לצאת להשאלה בהפועל חדרה. בחיפה אמרו הבוקר: "אנחנו נקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור הצלחת המועדון שלנו וכרגע ממוקדים במטרה לעלות לשלב הבא באירופה".


מנחם. יש קבוצות שמגלות עניין, במכבי חיפה רוצים שיישאר (מאור אלקסלסי)

הבוקר מכבי חיפה שבה לאימונים, לאחר מנוחה שניתנה לשחקנים אחרי ה-0:2 על מורה. למרות הניצחון, בקבוצה מודים שהיכולת לא הייתה בשיאה וממשיכים בניסיונות להתחזק במספר עמדות – בעיקר בעמדות הבלם, הקשר והמגן השמאלי.

לאחרונה העלו הירוקים הילוך בהבאת זרים ונראה כי ייעשה ניסיון מחודש לצרף את מגן נבחרת ישראל טאלב טוואטחה – לספורט1 נודע כי בחיפה לא רוצים לבזבז מקום של זר בעמדת הזאת ועושים ניסיון נוסף לשכנע את טוואטחה לחזור לישראל. כפי שפרסמנו לראשונה, טוואטחה מחזיק בחוזה לעונה נוספת בפרנקפורט ונמצא במחנה האימונים של הקבוצה, אך הוא רשאי לעזוב מבחינת הגרמנים והשחקן יודע כי הוא אינו בתוכניות של הקבוצה מהבונדסליגה, אך מבחינתו עדיין רוצה להישאר באירופה.


טוואטחה. בכרמל לא ויתרו על האופציה לצרפו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי