אופק ביטון האריך חוזה, לילאי חתם לשנתיים בנס ציונה

אופק ביטון
אופק ביטון | נס ציונה

הקשר, שגדל במחלקת הנוער של המועדון ועלה אשתקד לקבוצה הבוגרת, יהיה חלק מהסגל של עמיר תורג'מן גם בליגת העל. קשר נבחרת אלבניה הצטרף באופן רשמי

(גודל טקסט)

לאחר שצירפה את אופיר מזרחי, גיא בדש, יונתן לוי, רז נחמיאס, אילון ירושלמי ורמאריק אטו, העולה החדשה סקציה נס ציונה החלה להתמקד בשחקני הבית והיום (ראשון) היא החתימה את אופק ביטון, שעלה אשתקד מקבוצת הנוער לקבוצה בוגרת, לארבע שנים נוספות במועדון.

במקביל, סאביין לילאי חתם רשמית על חוזה לשנתיים ויהווה תוספת כוח משמעותית עבור העולה החדשה. הקשר בן ה-30 רשם 17 הופעות במדי נבחרת אלבניה, אחת מהן נגד ישראל בליגת האומות.
 

ביום שני תערוך העולה החדשה משחק הכנה נגד מכבי פתח תקווה, כשאחריו יכריע עמיר תורג'מן מי מבין שני הנבחנים, עדן שרם ויובל טיטלמן, יחתום בשורות נס ציונה. יממה לאחר מכן הקבוצה תמריא לבולגריה שם תשחק נגד אפולון לימסול ו-מ.כ כפר קאסם, העולה החדשה ללאומית.


חיזוק משמעותי. לילאי (סקציה נס ציונה)

כפי שפרסמנו אתמול, בנס ציונה ממתינים לשובה ארצה של מכבי תל אביב, כאשר בין המועדונים צפויה להתקיים פגישה בנוגע למספר שחקנים וביניהם אילון אלמוג, שנמצא בראש רשימת הרכש של תורג'מן.

בנוגע לעמדת השוער, מכבי חיפה טרם השיבה לבקשת נס ציונה לצרף בהשאלה את עומרי גלזר ומי שמועמד להצטרף הוא אריק ינקו, שימריא עם הפועל תל אביב למחנה האימונים, אולם לא נמצא בתוכניות לעונה הקרובה ולא מן הנמנע שהאדומים יסכימו לשחררו בהשאלה. בנושא אחר, "קבוצת דלהום" תשמש כספונסרית הראשית של הקבוצה בעונה הקרובה.


נציג קבוצת דלהום עם רונן זייגרמן ורביב ורניק (סקציה נס ציונה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי