נתניה תפגוש את א.א.ק אתונה, התלבטות בעמדת המגן השמאלי

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | מאור אלקסלסי

בן תורג'מן צפוי להצטרף לסגל, סימון פירקל תורגל בקישור שמאל במשחקונים והרשים עם שער וסחיטת פנדל. בסביבתו של ג'ונתן בורנשטיין שוללים עזיבה ("יש לו חוזה ומבחינתו הכול אותו הדבר"). וגם: סוגיית הזר החמישי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה תערוך הערב (19:00, שעון ישראל) את משחקה האחרון במחנה האימונים בקיילצה שבפולין כאשר תפגוש את קבוצת הפאר היוונית א.א.ק אתונה, במטרה להשיג ניצחון בכורה לאחר הפסד ותוצאת תיקו אחת.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים להתעסק בסוגיית המגן השמאלי, כאשר כזכור, מי שסיכם והצטרף למחנה הוא המגן השמאלי, בן תורג'מן, כאשר כרגע, במחנה נמצאים גם המגן השמאלי ג'ונתן בורנשטיין והמגן האוסטרי הנבחן, סימון פירקל.

בסביבתו של תורג'מן ציינו, כי המגן לא הגיע למבחנים או להתרשמות והוא יצטרף לקבוצה, כשבינתיים בסביבתו של ג'ונתן בורנשטיין, שללו אפשרות של עזיבה מבחינתם: "יש לג'וני חוזה ונתניה יכולה להביא את מי שהיא רוצה. מבחינתו של ג'וני הכול אותו הדבר" אמרו. למגן, אין סעיף פיצוי בחוזהו ואם נתניה תרצה לשחררו, היא תיאלץ לשלם את מלוא שכרו, אך שחקנים בקבוצה מציינים, שגם במחנה האימונים, המגן מראה יכולת טובה.


בסביבתו של ג'ונתן בורנשטיין שללו אפשרות עזיבה (אריאל שלום)

מי שעוד מרשים, הוא הנבחן פירקל. השחקן התחבר חברתית, בעיקר לטים הויבך, יחמיר היקה ואלמוג כהן, כאשר גם עם בורנשטיין, היו למגן שיחות אחרות. אתמול, הוא אף תורגל במשחקון בין ההרכב הראשון לשני כקשר שמאלי שתורג'מן מאחוריו ואילו בורנשטיין בהרכב הראשון.

במשחק, הפסידה קבוצתו של פירקל 4:2, אך הקשר כבש שער אחד וסחט פנדל בשני. כזכור, נתניה רוצה לצרף שחקן לחלק ההתקפי ובמצב הנוכחי, שחן עזרא לא מצטרף, הקבוצה שוקלת לשמור את האופציה לצרף שחקן התקפי זר ולכן צירופו של פירקל נראה כבעייתי.


סימון פירקל משמאל. מרשים את הצוות המקצועי, אך לא בטוח שיחתום (Sebastian Patter/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי