סבוריט יחמיץ את בני יהודה ובספק למוקדמות הצ'מפיונס

אנריק סבוריט
אנריק סבוריט | עדי אבישי

מכבי ת"א נחתה בישראל וכבר חושבת על השבוע החשוב שמצפה לה. המגן עדיין לא מתאמן ולא ברור מתי ישוב. עטר ערך אימונים מלאים, אצילי אמור לקבל דקות. סאגת צירופו של אלו צפויה להיסגר היום לכאן או לכאן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה לפנות בוקר (שלישי) בישראל לאחר שסיימה אמש את מחנה האימונים שקיימה במירלו שבהולנד. שחקני הקבוצה יזכו ליום מנוחה וכבר מחר יחלו בהכנות לקראת משחק אלוף האלופים נגד מחזיקת הגביע, בני יהודה, שייערך ביום שבת באצטדיון המושבה.

המגן אנריק סבוריט, שהחמיץ את כל משחקי ההכנה בשל פציעה בשיש הארבע ראשי, עדיין לא מתאמן ובשלב זה לא יודעים בקבוצה מתי ישוב לפעילות. כבר עתה ברור שסבוריט יחמיץ את המשחק ביום שבת וככל הנראה ייעדר גם מהמשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות, בעוד שמונה ימים. מחר ידעו הצהובים מי תהיה יריבתם בסיבוב השני, אחרי משחק הגומלין בין קלוז' הרומנית ואסטנה הקזחית שניצחה 0:1 במשחק הראשון.

אלירן עטר, שלא שותף בשלושת משחקי האימון במחנה בהולנד, בשל פציעה בקרסולו, חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה והוא צפוי להיות כשיר למשחק נגד הזהובים בשבת. שחקן נוסף שעשוי לקבל דקות נגד מחזיקת הגביע, הוא הקשר עומר אצילי, שהתאושש מניתוח הבקע שעבר לפני כחודשיים ושב לאימונים כמעט מלאים. אצילי אף קיבל 15 דקות במשחק האימון האחרון נגד ספרטה רוטרדם ובצוות הרפואי עושים הכל כדי שיעמוד לרשות המאמן ולדימיר איביץ', לקראת משחק מוקדמות ליגת האלופות.


אנריק סבוריט. לא ברור מתי ישוב (אודי ציטיאט)

סוגיית צירופו של דור אלו צפויה להיסגר סופית היום, לכאן או לכאן. על פי גורמים בסביבתו של המגן, התקבלו כל התשובות מהבדיקות הרפואיות המקיפות שהוא עשה וכעת ממתינים גם המגן וגם במכבי, לשמוע את חוות דעתו של פרופסור שבוחן את תוצאות הבדיקה, בעיקר את אלה שעוסקות בפעילות הלב. המגן שסיכם את תנאיו לפני שבוע וסיים סדרת בדיקות רפואיות מקיפות, טרם קיבל תשובות סופיות מראשי המועדון, לגבי צירופו לקבוצה. פרטי העברתו של אלו מבאר שבע כבר נסגרו עקרונית מול ראשי הצהובים, כאשר הוא צפוי להיות מושאל לעונה אחת ללא עלות, עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

במכבי ביקשו מאלו לעבור בדיקות מקיפות ביותר, גם כאלה שעוסקות בפעילות הלב, זאת לאור מקרה שקרה לאלו במדי באר שבע בעונה שעברה. בנוסף לשיקול המקצועי ולהחלטה האם אלו הוא המגן שאותו רוצים בקבוצה לצרף, תתקבל ההחלטה גם על סמך חוות דעתו של הפרופסור, שכאמור יעבור היום על תוצאות הבדיקות שעבר המגן בימים האחרונים.

בתוך כך, ממשיכים במקביל הניסיונות והחיפושים גם אחרי מגן ימני זר, אולם עד כה למרות שהוצעו למנכ"ל בן מנספורד מספר שחקנים, הצהובים לא מצאו מגן שיענה לדרישותיהם. 


דור אלו. הסאגה צפויה להסתיים היום (דני מרון)

חלוץ הרכש ניק בלקמן צפוי לחתום רשמית על חוזהו לשנתיים הקרובות, אולם עדין לא ברור אם ייכלל בסגל הקבוצה, כבר למשחק נגד בני יהודה בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי