בכר בונה על קריו בהתקפה נגד לאצ'י, הרוש עשוי להיות מושאל ללא תמורה

חוסה אנחל קריו
חוסה אנחל קריו | אודי ציטיאט

החלוץ הספרדי צפוי לקבל מקום בהרכב על חשבון בן שהר בגומלין מוקדמות הליגה האירופית (חמישי 20:15, ספורט4), התלבטות בין סבג לקלטינס. השוער המריא להולנד ונמצא במגעים עם ספרטה רוטרדם

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע ישלימו היום (רביעי) את ההכנות לקראת משחק הגומלין מחר נגד לאצ'י האלבנית (20:15, שידור ישיר בספורט4), במוקדמות הליגה האירופית, כאשר בשעות הערב תקיים הקבוצה את האימון המסכם לקראת ההתמודדות. במקביל, יתקיימו הערב מסיבות העיתונאים הרשמיות של באר שבע ולאצ'י, כנהוג לפני משחקים בזירה האירופית.

בתום האימון הערב יחליט המאמן ברק בכר באשר להרכב שיפתח במשחק, כאשר מסתמן כי הקשר רמזי ספורי יערוך הופעת בכורה במדי באר שבע ויעלה בהרכב על חשבונו של ניב זריהן, שפתח במשחק באלבניה. מי שעשוי לקבל הזדמנות בחוד ההתקפה הוא החלוץ הספרדי חוסה אנחל קריו, שעד כה לא הרשים באימוני הקבוצה. במקרה הזה, מלך שערי הקבוצה בעונה החולפת בן שהר ירד לספסל.

בכר שוקל לשחק במערך של שלושה בלמים, כאשר המגן השמאלי שון גולדברג יוסט למרכז ההגנה וג'ימי מרין, הקשר מקוסטה ריקה, ישחק כקיצוני שמאלי. התלבטות נוספת היא האם לפתוח במרכז הקישור עם נאור סבג, שפתח במשחק באלבניה, או עם דוד קלטינס, שהגיע הקיץ מבית"ר ירושלים.

אריאל הרוש. רוצה לשמור על מעמדו כשוער הראשון בנבחרת (אודי ציטיאט)
אריאל הרוש. רוצה לשמור על מעמדו כשוער הראשון בנבחרת (אודי ציטיאט)

שוער הקבוצה בעונה החולפת אריאל הרוש המריא אתמול להולנד במטרה לנהל משא ומתן מול ספרטה רוטרדם, העולה החדשה לליגה ההולנדית הבכירה. הרוש, שלא נמצא בתוכניות של באר שבע לעונה הבאה, קיבל אור ירוק מבאר שבע לקדם את המהלך ויצא להתרשמות של מספר ימים בקבוצה הולנדית. לשוער, ששיחק לפני שנתיים באנורתוסיס פמגוסטה הקפריסאית, יש דרכון ספרדי, כך שאם ההולנדים יחליטו לצרפו לסגל הוא לא ייחשב לזר בחו"ל. כדי שעסקת העברתו לשורות הקבוצה ההולנדית תצא לפועל, בבאר שבע לא אמורים להציב דרישות כספית ואף מוכנים להשתתף במימון שכרו במידת הצורך, כאשר יתכן והשוער אף יושאל עד לסיום העונה ללא תמורה. הרוש, שאיבד את מקומו בהרכב במהלך העונה שעבר בבאר שבע, נחוש לקבל דקות משחק על מנת לשמור על מעמדו כשוער נבחרת ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי