פרסום ראשון: הבלם דויד רוצ'לה מועמד להפועל חדרה

דויד רוצ'לה
דויד רוצ'לה | Thananuwat Srirasant/Getty Images

הספרדי שגדל בלה קורוניה ושיחק בעבר בהפועל ת"א עשוי להגיע לקבוצה של אורי גוטמן, גם האמריקאי אנדרו ג'אן באטיסט מועמד. שביעות רצון מהחתמת אליאל פרץ: "היה חשוב להמשיך איתו". דידייה קוגבנייה יצטרף בשישי

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ניצחה אמש (רביעי) 0:4 את בלקן מהליגה הבולגרית השלישית, במשחק ההכנה הראשון של הקבוצה במחנה האימונים, אבל הקבוצה יצאה ברגשות מעורבים מכיוון שגם שבמועדון מבינים כי מדובר בקבוצה נחותה גם לליגה הלאומית בישראל: "המטרה הייתה לחבר את השחקנים החדשים ולקבל קצת ביטחון אבל המבחנים האמתיים יהיו במשחקי האימון הבאים" הודו בחדרה.

בכל מקרה המאמן אורי גוטמן נתן לכל שחקני הסגל את דקות המשחק כולל הבלם עלי סיסאיי ששיחק רק מחצית אבל בחדרה לא ממהרים לקבל החלטה לגביו והוא ימשיך להיבחן במשחק נגד בני סכנין בשישי. מלבד הבלם, במועדון כבר מכוונים למועמדים נוספים ואחת השמות שהרשימו את גוטמן הוא הספרדי דויד רוצ'לה.

רוצ'לה, בן ה-29, גדל בדפורטיבו לה קורוניה הספרדית ואף מחזיק ברזומה בליגת העל כאשר שיחק בעונת 2012/13 חצי עונה בהפועל תל אביב. בשנים האחרונות העביר השחקן בליגה התאילנדית. מאמן חדרה מאוד התרשם מהשחקן והוא מוכן להחתימו ללא ימי התרשמות אם תנאיו יסוכמו מול ראשי המועדון.


דויד רוצ'לה מול ג'ורדי אלבה. בקרוב בליגת העל? (JOSE JORDAN/AFP/Getty Images)

שם נוסף שעלה הוא הבלם האמריקאי אנדרו ג'אן באטיסט. השחקן בן ה-27, גדל בארה"ב ושיחק את רוב הקריירה בליגת ה-MLS שם גם שיתף פעולה עם קשר חדרה ג'ורג' פוציבה, שגם המליץ לראשי חדרה לזמנו למבחנים.

שחקן שיצטרף כבר היום למחנה הוא הקשר אליאל פרץ שחתם אתמול רשמית על חוזה לשנתיים בקבוצה. בחדרה הביעו שביעות רצון מההחתמה ואמרו: "היה לנו חשוב להמשיך איתו כי הוא הצליח להתאקלם אצלנו גם מקצועית וגם חברתית. פעם ראשונה שהפועל חדרה רוכשת שחקן וזאת הצהרת כוונות". הקשר הטוגולזי, דידייה קוגבנייה, שסיכם את תנאיו וקיבל את האישור הבינלאומי להגיע לבולגריה ינחת ביום שישי ועשוי לקבל דקות משחק מול בני סכנין.

יצטרף למחנה האימונים ביום שישי. דידייה קוגבנייה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי