בקריית שמונה מחפשים מגן ימני, ינסו לצרף את דור אלו

אלו
אלו | אודי ציטיאט

במועדון רוצים להתחזק, ומלבד שחקן הפועל באר שבע נבחנות אופציות נוספות. מחמאות לרואיז, שכבש שער בכורה במשחק אימון נגד שולנוק ההונגרית והביא את הניצחון הראשון לקבוצה בעידן מסאי דגו

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה חגגה אתמול (רביעי) ניצחון ראשון בעידן המאמן מסאי דגו לאחר שגברה על קבוצת שולנוק ההונגרית במחנה האימונים של הקבוצה בסלובקיה. עד כה שיחקה קריית שמונה שלושה משחקי אימון, כשבראשון סיימה בתיקו מאופס מול הפועל אום אל פאחם ולפני מספר ימים הפסידה לז'לינה בתוצאה 0:1. למעשה, שער הניצחון שנכבש אתמול על ידי הזר החדש ג'ון רואיז היה הראשון העונה. רואיז זכה למחמאות על הבעיטה החופשית: "רואים שיש לו כישרון אבל עוד עבודה רבה לפניו".

בינתיים, במועדון רוצים לסגור את הסגל, ואחת העמדות שמדאיגות את הצוות המקצועי ואת המאמן היא עמדת המגן הימני. כבר מתחילת ההכנות רצו בקבוצה להחתים מגן ימני בכיר כאשר האופציה העיקרית היתה דור אלו, אך בינתיים מגן באר שבע מבוקש במכבי תל אביב. בקריית שמונה עוקבים אחר הסחבת בנושא אלו וצירופו לצהובים, ואם הוא לא יחתום שם ינסו בקריית שמונה לצרפו.

שחקן אחר שמעורר עניין הוא הבלם איתן טיבי. האחרון אמנם ללא קבוצה, אך עדיין דורש שכר גבוה ונראה כי קריית שמונה תוותר על שירותיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי