"מקווים שהישארותו של תמאש תביא לזינוק במכירת המנויים"

גבריאל תמאש, חיים סילבס
גבריאל תמאש, חיים סילבס | מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה מרוצים מהישארותו של הבלם הרומני, שביקש לעזוב מוקדם יותר הקיץ, ומחמיאים לכץ: "הוא שכנע אותו תוך מספר דקות". וולשמן יגיע רק בתחילת חודש אוגוסט

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה יצאה אתמול (חמישי) אצל הפועל חיפה, לאחר החתימה הרשמית של הבלם הרומני גבריאל תמאש. כזכור, הבלם הביע את רצונו לעזוב מיידית את הקבוצה ולא לחתום על חוזה חדש, אבל לאחר שיחה משולשת עם הבעלים יואב כץ והמאמן חיים סילבס חתם על חוזה חדש ויישאר בכרמל עונה נוספת.

"ידענו שכץ יידע לדבר אל לבו של השחקן. הוא שכנע אותו תוך מספר דקות. הבעיה כלל לא הייתה כספית אלא היחס לשחקן עצמו, וכץ עשה סדר" אמר גורם במועדון. מעבר לכך, במועדון מאמינים כי הישארותו של הבלם תביא גרם לזינוק במכירת המנויים כאשר לאחרונה זעמו חלק גדול מהאוהדים כי הפרידה מתמאש עשויה להיות קריטית. גם סילבס עצמו הביע רצון להישארותו של הרומני, כאשר ציין כי שלישיית מרכז ההגנה בצוותא עם בן והבה וניסו קפילוטו תהיה עוגן ההצלחה של העונה.

בינתיים, בחיפה ממשיכים את מחנה האימונים וכבר מחר ישחקו משחק אימון נוסף נגד מיובני הרומנית. החלוץ הקנדי אמרי וולשמן הודיע כי יוכל להצטרף רק בתחילת חודש אוגוסט, ובקבוצה החליטו להמתין לו. "נכון שזה לא מצב אופטימלי, אבל סילבס מאוד מעוניין בחלוץ ואנחנו הולכים בעקבותיו" אמרו בכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי