גורדנה: "לפעמים תחושה טובה שווה יותר מכסף או מעמד"

רועי גורדנה
רועי גורדנה | דני מרון

קפטן מועדון ספורט אשדוד התראיין: "עם עבודה קשה תמיד מגיעה הצלחה, רואה שנעשה השנה הרבה צרות". הקבוצה הפסידה 2:0 למזקובסנד ההונגרית, טרם ידוע מתי אוואני יצטרף לאימונים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מועדון ספורט פתחה יום נוסף במחנה האימונים בסלובניה ובתחושות טובות, בייחוד לאחר הניצחון 2:4 על ראדומילה מליגת המשנה, אך במשחק הכנה נוסף הערב (שבת) היא הפסידה 2:0 למזקובסד ההונגרית. ההרכב שפתח הערב היה רועי משפתי, בנצי מושל, ז'רום ג'יהטנה, גילי כהן, ניר ברדע, מונטרי קמאהני, ליאונרדו אווסו, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, דין דוד ושובל גוזלן. ביום שלישי מצפה לה משחק נוסף מול יריבה מהונגריה, קבוצת בודופקי.

מסתנן כי הבלם טימותי אוואני, שחקן נבחרת אוגנדה שחתם בקבוצה לארבע שנים, לא יגיע בשלב זה למחנה האימונים לאור השתתפותו במשחקי נבחרתו והחלטה סופית לגבי מועד הגעתו תתקבל בימים הקרובים.

בינתיים, הקפטן רועי גורדנה, שיענוד את הסרט לפחות עד חזרתו של טום בן זקן הפצוע, התראיין לאתר הרשמי מהמחנה בסלובניה ואמר: "אני מרגיש שזה המחנה שאני הכי נהנה בו, גם מבחינה חברתית וגם מקצועית. זה מרגיש שהחיבור ממש טוב בין השחקנים ובין הצוות".

על השוני מהעונות האחרונות: "הבינו במועדון את המסקנות מהשנים האחרונות ובנו תלכיד טוב, בעיקר בחדר ההלבשה כי אני מדבר פחות על מה שקורה על המגרש. בחרו שחקנים עם אופי טוב ולפעמים תחושה טובה שווה יותר מכסף או מעמד".


גורדנה מול מוחמד. "תחושה טובה שווה יותר מכסף" (דני מרון)

על הארכת חוזהו: "אני שמח שהגענו להסכמות ושגם צירפו שחקנים אחריי. חשוב שניתן גם באימונים את הכל. בשנים האחרונות התבגרתי ואני מנסה להשפיע גם על השחקנים הצעירים והוותיקים ולחבר את הפאזל. זו עבודה שרואים על המגרש, וגם אם היכולת פחות טובה יודעים שהלב תמיד נמצא. בונים כאן קבוצה שתקשה על היריבות, שיהיו לה עקרונות מסוימים – זה לא שנשחק עם ארבעה או חמישה חלוצים, אבל נעבוד קשה ואני רואה אותנו יוצאים טוב קדימה ושנעשה הרבה צרות".


המטרות לעונה
: "אני לא אוהב להגדיר מטרות, אבל כשהגעתי לקבוצה היינו במינוס 9, מתחת לקו האדום, וגם אז אמרתי שנהיה קבוצה שהיריבה תפחד ממנה. עם עבודה קשה תמיד מגיעה ההצלחה ואין סיבה שזה לא יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי