אבוקסיס רוצה לצרף עוד ארבעה שחקנים, פלשר לא ייצא למחנה

בני יהודה
בני יהודה | דני מרון

שביעות רצון בשורות מחזיקת הגביע למרות ההפסד למכבי ת"א ב"אלוף האלופים", אך המאמן מודע לכך שעל המועדון לחזק את הסגל בצורה משמעותית ובין המועמדים נמצאים אליסון דוס סנטוס ושיר צדק. הבלם סובל מזעזוע מוח

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה נוצחה אמש (שבת) 1:0 במשחק אלוף האלופים נגד מכבי תל אביב, אולם למרות ההפסד יצאו אנשי הקבוצה עם המון נקודות חיוביות לקראת העונה החדשה. המאמן יוסי אבוקסיס היה מעודד בסיום המשחק מיכולתם של מספר שחקנים, על אף שגם הוא יודע שהקבוצה שלו חייבת להתחזק ובכוונתו לצרף לפחות עוד ארבעה ואפילו חמישה שחקנים לסגל הקיים.

גם אתמול טענו בקבוצה שטוב היה אם המשחק הזה היה משוחק בשלב מאוחר יותר, וחבל שלא ניתן לקבוצה עוד זמן להתכונן. בניגוד ליריבה מכבי תל אביב, שכבר ערכה שני מחנות אימון, הזהובים ימריאו למחנה האימון שלהם בפולין רק ביום שלישי הקרוב, שם יקיימו שני משחקי אימון נגד לבוב מהליגה הראשונה באוקראינה ומול פוגון מהליגה השלישית בפולין וינסו לבחון שחקני חיזוק חדשים.

מבחינת אבוקסיס, העמדה הכי דחופה לחיזוק כרגע היא עמדת הבלם, כאשר בנוסף לחיפושים אחר בלם זר, הועלו שמותיהם של שיר צדק, שלא ימשיך כנראה בהפועל באר שבע ואליסון דוס סנטוס, שחקנה של מכבי חיפה. גם העובדה שדניאל פלשר, שנפגע אתמול בראשו במהלך משחק "אלוף האלופים ולאחר סדרת בדיקות בבית החולים "ביילינסון" אובחן כמי שסובל מזעזוע מוח ולא יוכל לצאת למחנה האימונים, בוודאי לא מקלה על אבוקסיס. פלשר יישאר בארץ לצורך מעקב וצפוי לשוב לשגרה בהדרגה בעוד כעשרה ימים.


דוס סנטוס. לא בתוכניות של הירוקים (אודי ציטיאט)

עוד לפני המשחק גילה אבוקסיס ששני שחקני החיזוק הראשונים שהוחתמו בקבוצה, אורי צעדון ודור כוכב שהגיעו מהפועל עפולה, לא נמצאים ברישומי ההתאחדות ולכן לא יכלו ליטול חלק במשחק. ראשי בני יהודה התייעצו עם עורך דין עוד לפני שריקת הפתיחה, אך החליטו שלא לקחת סיכון והשניים לא שותפו בסופו של דבר, למרות שהיו מתוכננים לפתוח בהרכב. גם חלוץ הרכש מוחמד גדיר לא נכלל בסגל בעקבות פציעה בגבו.

"היה כאן תואר וגם חצי גמר גביע הטוטו על הפרק, מאוד רצינו לנצח את המשחק הזה", אמר הקפטן דן מורי, "רצינו מאוד וראו את זה בכל דקה במשחק, אנחנו אף פעם לא אוהבים להפסיד. זה לא חלק מהמנטליות שלנו להפסיד. מנסים להחדיר פה מנטליות שונה ממה שהיה פעם ואנחנו לא גאים בהופעה שלנו, אבל אנחנו כן לוקחים מכאן כמה דברים טובים. נצא למחנה אימון השבוע, נתגבש עוד יותר ואני מאמין שגם יצרפו שניים-שלושה שחקנים. ראינו שיש כאן בסיס טוב".

על התוצאה השקולה לעומת התחזיות לפני המשחק: "לפחות אני, מהניסיון שלי, יודע שאם נקשיב להוראות של יוסי אבוקסיס, נהיה במצב טוב. הפתענו את עצמנו בעיקר בקטע הפיזי, כי גם בדקה ה-90 לחצנו את מכבי והמשכנו לרוץ. אני באמת חושב שאם המשחק הזה היה במועד אחר, כמה שבועות קדימה, היינו נותנים עוד. המשחק הזה לא בא טוב לשתי הקבוצות, אבל זה לא עניין שלנו, אנחנו באנו לשחק. צריך גם לזכור שיש כאן לא מעט שחקנים, שזה משחק ראשון עבורם במעמד כזה, במסגרת כזאת, מול כמעט עשרת אלפים איש. נראינו טוב, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. יש הרבה לאן להשתפר והכל טמון במאמן שלנו בסופו של דבר. זה נכון שהוחלפו הרבה שחקנים בהרכב, אבל בני יהודה, היא אותה בני יהודה של השנה שעברה, יש כאן הרבה אלמנטים מהקבוצה של שנה שעברה".


מורי ואבוקסיס. "ראינו שיש בסיס טוב, לא אוהבים להפסיד" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי