גורם בבית"ר: "חוגג ידרוש לצאת בהצהרה חד משמעית לגבי הגזענות"

עלי מוחמד, יוסי בניון, משה חוגג
עלי מוחמד, יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

על אף הודעת ארגון לה פמיליה, הבעלים יפרסם הודעה בה ידרוש תמיכה בכל שחקן שיגיע לקבוצה. אופיר קריאף: "קורא לקהל לתמוך בנו". הפועל רעננה עדיין בעקבותיו של ז'אורז'יניו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי מחנה אימונים שנמשך עשרה ימים, בית"ר ירושלים תנחת מחר בלילה (בין שלישי לרביעי) בישראל כשבמאזנה שני ניצחונות ותיקו במשחקי ההכנה. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מההשתלבות של מיכאל אוחנה ולוי גרסיה ומכוונים להחתים בלם. "לא היה אף בלם שהיה קרוב לחתימה במהלך השבוע האחרון, יש מספר שחקנים שמועמדים לתפקיד ונחליט בתוך מספר ימים מי מהם יגיע לישראל", אמרו בקבוצה.

טל בן חיים שותף אתמול כמחליף ב-0:0 נגד פאפוס וההערכה היא שיהיה כשיר לגמרי עד המשחק מול נס ציונה ביום ראשון. אנטואן קונטה נפצע והוחלף אתמול, אבל לא נראה כי מדובר בפציעה חמורה והוא ינסה להתאמן. אגב, כפי שכבר פרסמנו בעבר – בהתאם להחלטה של משה חוגג, חוזי שחקנים לא ישודרגו העונה. זו הסיבה לכך שבית"ר מימשה את האופציה על המגן ולא מעבר לכך. כרגע בית"ר משלמת לו שכר זהה לזה שהרוויח בעונה שעברה – כ-270 אלף יורו, כשבידיה אופציה לעונה נוספת.

ומה בנוגע להודעה של ארגון "לה פמיליה" אתמול? ובכן, למרות המסר הפייסני שניסו לשדר בארגון, מסר שהגיע אחרי פרסום התכתובות אמש בין משה חוגג לאוהדים, גורמים בבירה הבהירו הבוקר כי "חוגג ידרוש לצאת בהצהרה חד משמעית לגבי נושא הגזענות. הוא רוצה הודעה שתבהיר כי הארגון תומך בכל שחקן באשר הוא". בארגון, לפחות לפי שעה, לא מתכוונים לצאת בהודעה עם המסר המיודד שחוגג מעוניין בו. כעת ישנו ניסיון להרגעת הרוחות, כשבמועדון מקווים שימצאו את הנוסחה שלא תוציא את חוגג מהכלים. ייתכן והבעלים יוציא בקרוב הודעה בנושא.


חוגג, בניון ואוחנה. ניסיון להרגעת הרוחות (דני מרון)

בנושאים אחרים: בבית"ר ממשיכים לטעון כי בניגוד לפרסומים שונים, אפונסו טיירה אינו נמצא בתכניות לעונה הבאה. לשחקן הובהר כי אם לא ימצא קבוצה כרטיס השחקן שלו יוקפא. מנחם קורצקי מהפועל רעננה רוצה את ז'אורז'יניו והצדדים מנסים למצוא פתרון כדי שיעבור.

אופיר קריאף התייחס לתיקו המאופס אתמול מול פאפוס ואמר הלילה: "סיימנו את המשחק של המחנה, יש עוד יומיים של עבודה לפנינו, אבל היו משחקי אימון טובים. היו שני משחקי אימון בהם שלטנו בקצב, במשחק אתמול היינו פחות דומיננטיים ומרוכזים, אבל גם במשחק כזה שאתה פחות שולט חשוב לדעת לא להפסיד. היו לנו ימים מצוינים פה, הפנים לראשון למשחק מול נס ציונה. אנחנו רוצים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני קורא לכולם לבוא ולתמוך בנו ואנחנו מקווים להתחיל ברגל ימין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי