בני יהודה הגבירה את המאמצים לצירופו של פיראס מוגרבי

פיראס מוגרבי
פיראס מוגרבי | עדי אבישי

לספורט1 נודע כי הכתומים חידשו את הניסיונות להחתים את חלוץ סכנין, שרוצה להוריד מהלחץ הכלכלי לקראת העונה בלאומית. הקבוצה המריאה לפולין למחנה אימונים ללא איציק עזוז, אבוקסיס יקבל החלטה בנוגע ללידור כהן

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תמריא היום (שלישי) אחר הצהריים למחנה האימונים בן עשרה ימים בפולין, במסגרתו תערוך הקבוצה שני משחקי אימון: נגד לביב מהליגה האוקראינית הראשונה וכן נגד פוגון סיידייס מהליגה השלישית בפולין.

בקבוצה ממשיכים בחיפוש אחר שחקני חיזוק זרים עם דגש לעמדות הבלם והחלוץ. במקביל, ממתינים בצוות המקצועי להתפתחויות בנוגע לבלם שיר צדק שישוחרר מהפועל באר שבע וכן לגבי אליסון דוס סנטוס שלא נמצא בתוכניות של מכבי חיפה, אך שכרו הגבוה (מוערכת ב-330 אלף יורו), מקשה בשלב זה על הבאתו.

בנוסף, במועדון חידשו את המאמצים לצרף את חלוץ בני סכנין פיראס מוגרבי, כך נודע היום לספורט1. בסכנין מנסים לחסוך בעלויות השכר לקראת העונה הקרובה ולאחר שמוחמד גדיר כבר נמכר לבני יהודה, כעת נעשה מאמץ להעביר גם מוגרבי לשכונת התקווה. שכרו של מוגרבי נאמד בכ-100 אלף ש"ח בחודש, ובסכנין לא מעוניינים לשאת בשום חלק משכרו של החלוץ אם יועבר לבני יהודה. בנוסף, בקבוצה מהמגזר דורשים תשלום של חצי מיליון ש"ח עבור כרטיסו של השחקן, שכזכור החמיץ חלקים גדולים מהעונה שעברה בשל קרע ברצועה הצולבת בברכו.


איציק עזוז. הקפטן יישאר בארץ (מאור אלקסלסי)

המאמן יוסי אבוקסיס צריך לקבל החלטה בנוגע לצירופו של לידור כהן, שחקנה של מכבי פ"ת, שעל מועמדותו פורסם לראשונהבספורט1. כזכור, מחזיקת הגביע כבר הגישה הצעה לקשר אך השאיפה הייתה לצרפו לפני מחנה האימונים, מה שלא קרה. הקבוצה תמריא לפולין בסגל חסר ללא שלושת הפצועים: הקפטן איציק עזוז המחלים מניתוח במיניסקוס והחלוץ ג'אירה ג'וף שסובל מקרע בצורות הברך.  הבלם דניאל פלשר שסבל מזעזוע מוח, יצא עם הקבוצה למחנה האימונים לאחר בדיקה נוספת אצל הנוירולוג.

במועדון הביעו שביעות רצון מההגרלה בסיבוב המוקדמות השלישי במוק' ליגה האירופית, כאשר תפגוש את המנצחת בין נאפטצ'י באקו האזרית וארסנל טולה הרוסית. הזהובים הצליחו להימנע ממפגש מול אספניול הספרדית החזקה וחמקו גם ממפגש נגד ספארטה פראג הצ'כית, קבוצתו של החלוץ טל בן חיים. "יחסית לאפשרויות, בהחלט מדובר בהגרלה סבירה, אבל רק אחרי המשחקים, נדע אם ההגרלה היתה טובה לנו, או לא", אמר גורם במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי