אלחמיד: "תודה לך באר שבע. כל הכישרון והפוטנציאל יצא לאור"

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | דני מרון

הבלם נפרד מהמועדון מבירת הנגב לאחר המעבר לסלטיק: "תודה קבוצה, היית טובה אליי. הגעתי כשחקן שמחפש את המקום שיתאים לו". על ברק בכר אמר: "נתת לי את הביטחון והיחס שהייתי צריך"

(גודל טקסט)
חאתם עבד אלחמיד הפך אתמול באופן רשמי לשחקנה החדש של סלטיק. בזמן שהיו שחקנים אשר נפרדו מהפועל באר שבע עם בטן מלאה, הבלם פרסם היום (חמישי) פוסט בחשבון האינסטגרם האישי ובו נכתב: "תודה לך הפועל באר שבע, היית טובה אליי. הגעתי כשחקן שמחפש את המקום שיתאים לו בשביל לממש את הפוטנציאל שלו, קיבלתי חום אהבה ופשוט הרגשתי שאני מיוחד. זה היה הדדי, זכיתי בזה ואז כל הכישרון והפוטנציאל יצא לאור".


אלחמיד הוסיף: "הייתה לי את הזכות להיות שחקן הפועל באר שבע, מועדון ענק עם קהל איכותי שהוא הנכס של המועדון הזה. אוהב אותכם ומאחל בהצלחה מכל הלב". השחקן לא שכח את להודות גם לברק בכר ולצוות בב"ש: "תודה לצוות המקצועי המדהים, ותודה לך ברק בכר. נתת לי את הביטחון והיחס שהייתי צריך בשביל לעשות את מה שעשיתי בשנתיים האלה. עכשיו אני יוצא לדרך חדשה ומאתגרת במועדון פאר. שיהיה בהצלחה"


קבוצתו החדשה סלטיק הביסה אתמול 0:5 את נומה קאליו, במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. עוד לפני שריקת הפתיחה, הישראלי החדש הוצג לקהל סלטיק פארק לבוש במדי הקבוצה. באינסטגרם רשם: "אני גאה להיות חלק מסלטיק, אחד מהמועדונים הטובים בעולם. קדימה סלטיק!".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תודה לך באר שבע היית טובה אליי❤️ הגעתי כשחקן שמחפש את המקום שיתאים לו בשביל לממש את הפוטנציאל שלו,קיבלתי חום אהבה ופשוט הרגשתי שאני מיוחד, זה היה הדדי זכיתי בזה ואז כל הכישרון והפוטנציאל יצא לאור,הייתה לי את הזכות להיות שחקן הפועל האר שבע מועדון ענק עם קהל איכותי שהוא הנכס של המועדון הזה אוהב אותכם מאחל בהצלחה מכל הלב תודה לצוות המקצועי המדהים תודה לך ברק בכר coach נתת לי את הביטחון והיחס שהייתי צריך בשביל לעשות את מה שעשיתי בשנתיים האלה. יוצא לדרך חדשה מאתגרת במועדון פאר בעולם שיהיה בהצלחה Thanks u DUDU DAHAN my super agent So proud to be part of Celtic One of the greatest clubs in the world. Lets Go celtic #Elhamed33

A post shared by HATEM #33 (@hatemelhamed33) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי