בני יהודה נכנעה 2:0 ללביב בפולין, גאירה גמר את העונה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מחזיקת הגביע הפסידה במשחק האימון הראשון שלה נגד הקבוצה מהליגה הראשונה באוקראינה. פנישי ואזאנגו שותפו וגם גאדיר פתח ב-11, דראוסיו לא שיחק. החלוץ הגמבי עבר ניתוח וייעדר לפחות 7-8 חודשים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מחזיקת הגביע, בני יהודה, שנמצאת במחנה אימון בעיר שדליץ שבפולין, הפסידה הערב (חמישי) 2:0 לקבוצת לביב מהליגה הראשונה באוקראינה. זה היה משחק האימון הראשון מתוך שניים שמתוכננים לקבוצה, ובצוות המקצועי ניצלו את ההזדמנות כדי לבחון את שלושת הזרים שהצטרפו לאימונים.

מדובר בבלם הברזילאי לואיס דראוסיו (לא שותף במשחק היום), בלמה השוויצרי-אלבני של בני סכנין מהעונה שעברה, אלבן פנישי וכן החלוץ הניגרי פיליפ אזאנגו, ששיחק בעונה החולפת בגנט הבלגית. פנישי וגם אזאנגו פתחו בהרכב, כאשר גם מוחמד גאדיר פתח בחלק הקדמי. 

בקבוצה אמרו, כי למרות ההפסד זה היה משחק אימון טוב ובמחצית השנייה, הגיעו השחקנים למספר מצבי הבקעה שלא נוצלו והצליחו להשיג רק שני משקופים וקורה.

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי מזור, אלבן פנישי, פז בן ארי, דן מורי, אורי צעדון, איסמעילה סורו, איתן וולבלום, עמית זנטי, פיליפ אזאנגו, מוחמד גאדיר.

בתוך כך ,הודיעה הערב הקבוצה שהחלוץ הגמבי גאירה ג'וף יחמיץ  את העונה כולה, לאחר שעבר ניתוח נוסף בברכו לצורך הסרת המיניסקוס הפגוע. בהליך הניתוחי התברר כי קיים גם קרע ברצועה הצולבת ובשל כך בוצע ניתוח נוסף, לשחזור הרצועה הצולבת הקדמית. זמן ההחלמה והשיקום, מוערך ב-7-8 חודשים לפחות ובמועדון מאמינים שהוא יחזור לפעילות רק לקראת סיום העונה.


יוסי אבוקסיס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי