כץ: "תמאש אמר שיתקשר, זה לא קרה". סילבס: "לאלה – הפתעה"

מהראן לאלה
מהראן לאלה | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה התראיין לקראת משחק גביע הטוטו בשבת בנתניה והחמיא לחלוץ: "שם פוסטר שלו בחדר". על הבלם: "ההתנהגות שלו לא מקובלת. נחליט לגביו בקרוב". הבעלים הוסיף: "זה מסובך ואישי"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שלב הבתים בגביע הטוטו ייפתח בשבת כשמכבי נתניה תארח את הפועל חיפה (19:00). לקראת המשחק, שוחחנו עם מאמן האדומים מהכרמל חיים סילבס שסיכם תחילה את מחנה האימונים של קבוצתו: "היה מחנה אימונים חיובי עם תנאים טובים והרגשנו את כל השחקנים מקרוב. התחברנו כקבוצה. מה שקרה עם הבלם גבריאל תמאש, העיב גם על האווירה וגם על ההכנות המקצועיות".

על המשחק מול נתניה, אמר: "זה רק מבחן רשמי ראשון. נתניה היא קבוצה נהדרת ועם הרכש שעשו בקיץ, הם התחזקו אבל מבחינתנו יש את הרצונות שלנו. נגיע למשחק בצורה הכי טובה שאפשר. מה שכן, לליגה נגיע מוכנים יותר אחרי שנביא עוד שחקנים ונדע כבר מה קורה עם תאמאש. אנחנו רוצים להתחזק בעוד 2-3 שחקנים ונקווה שנעשה זאת בקרוב. בנוסף, יש גם שחקנים שיעזבו אותנו בקרוב".

ושוב לנושא היעלמותו של תמאש וחזרתו לאימונים: "לא משנה מה קרה עם תמאש ואני יכול להגיד לך שמבחינתי ההתנהלות שלו לא מקובלת. ואני והצוות שלי שוחחנו עם יואב כץ. את מה שיש לי להגיד, אני אומר לבעלים בצורה נחרצת ואמיתית. נקבל החלטה טובה בסופו של דבר. הוא סופר טאלנט וברגע שהוא על המגרש אי אפשר שלא לאהוב אותו ובניתי עליו משמעותית בצורה מקצועית. קיווינו שהדברים ילכו בצורה חלקה וחתמנו על חוזה במהלך המחנה והייתה אווירה טובה ואז הגיע המקרה שקרה לצערי הרב". ובאשר למהראן לאלה ששב לסגל: "לאלה הוא הפתעה מרנינה ואני שם את הפוסטר שלו בחדר שלי".


יואב כץ ותמאש. הדעות לגבי השחקן חלוקות (האתר הרשמי של הפועל חיפה)

הערב (חמישי), התראיין הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה והתייחס תחילה ללאלה: "זה לא צדקה, אני לא עושה לו טובה זה ביצוע. אני מאמין שהוא בגיל הזה יכול לשחק ויש לו עוד 5-6 שנים לפחות, עם המוטיבציה והרצון, הוא יכול לשחק עד גיל מאוחר כמו סטנלי מתיוס שפרש בגיל 50.

על גבריאל תמאש: "לא היו לנו שיחות היום, הוא אמר שיתקשר וזה עדיין לא קרה. הוא שייך להפועל חיפה עדיין. מי שרוצה אותו צריך לנהל משא ומתן מול המועדון. אני שואף אבל לא בהכרח אקבל פרוטה עליו. בוא נגיד היו דעות חלוקות לגביו גם בצוות המקצועי וגם בין השחקנים, אני אוהב להתייעץ גם איתם, חלק גדול מהם הם אנשים מאוד חכמים. הדעות חלוקות כי זה נושא מסובך ואישי. מצד אחד הוא שחקן יוצא דופן ומצד שני, יש לו בעיות אישיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי