דיווח: חלוץ גנאי מספורטינג ליסבון מועמד לנוער של מכבי ת"א

רודולף בלאגוג'י
רודולף בלאגוג'י | טוויטר

בתקשורת בפורטוגל מדווח שהצהובים בעקבות רודולף בלאגוג'י בן ה-18, שמוזכר כמועמד גם לקבוצות הספרדיות בטיס וגרנאדה. צפו בביצועיו

(גודל טקסט)

מחלקת הנוער של מכבי תל אביב חיזקה את עצמה בשנים האחרונות במספר שחקנים זרים שהגיעו כהשקעה לטווח ארוך של המועדון. כעת, על פי דיווחים בגאנה וגם בתקשורת בפורטוגל, מוזכר החלוץ הגנאי בן ה-18, רודולף בלאגוג'י מקבוצת הנוער של ספורטינג ליסבון, כמועמד להצטרף לצהובים.

על פי הדיווח, בלאגוג'י, שהגיע לספורטינג מאוסייק הקרואטית, כבר מתכנן את המעבר הבא שלו ויחד עם מכבי תל אביב, נמצאות במירוץ גם בטיס וגרנאדה הספרדיות. "בלאגוג'י רוצה מועדון שמציע לו הזדמנות אמיתית להשתלב בקבוצה הבוגרת. בקרוב נמצא את הפיתרון הטוב ביותר", סיפר סוכנו של השחקן, פפה אג'ימאנג, שדבריו צוטטו על ידי האתר kickgh.com.

החלוץ הגנאי הצעיר, שותף בשמונה משחקים ועבש שני שערים, בקבוצת הנוער של ספורטינג ליסבון וכעת כאמור הוא כבר מחפש לעצמו אתגר אחר ויעד חדש לקראת העונה הקרובה.

כזכור, רק לפני כשבוע, הוחתם המגן הפורטוגלי אנדראה ז'ראלדש, שחקנה של ספורטינג ליסבון, כחיזוק לקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, וייתכן שכעת יגיע שחקן נוסף ממועדון הפאר הפורטוגלי לקרית שלום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי