בלבול מתכנן מערך התקפי לגומלין, 8000 כרטיסים נמכרו

בלבול
בלבול | אודי ציטיאט

הירוקים מאמינים כי שער מהיר יכול לשנות את התמונה נגד שטרסבורג ולכן גם דולב חזיזה וגם מוחמד עוואד בתמונת ההרכב. בחיפה מצפים לתמיכה של יותר מ-20 אלף אוהדים במשחק. חבשי קיבל הודעות תמיכה מאוהדים רבים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (ראשון) לאימונים לאחר שבת חופשית ותתחיל את שבוע ההכנות לקראת משחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית, נגד שטרסבורג ביום חמישי. למרות אכזבה מכך שדולב חזיזה לא הצליח לכבוש שער נוסף בשניות האחרונות של המשחק הראשון, ישנה אמונה גדולה בקרב אנשי חיפה כי הקבוצה עדיין יכולה לעבור את היריבה הצרפתית. במועדון מדברים על כך ששער מהיר במשחק הגומלין יכול לשנות את התמונה ולכן המאמן מרקו בלבול מתכנן להעלות מערך התקפי, מה שאומר שגם דולב חזיזה וגם מוחמד עוואד נמצאים בתמונת ההרכב.

בלבול יצטרך גם להחליט האם להישאר בשיטת שלושת הבלמים ואז להעלות עם מגן שמאלי התקפי יותר מרז מאיר, שפתח בהרכב בהפסד 3:1 בצרפת. מי שלא ישחק בגומלין הוא הבלם המורחק איעד חבשי, שקיבל אתמול הודעות תמיכה רבות מאוהדי הקבוצה. דבר נוסף עליו בונים הירוקים הוא הקהל, כאשר הצפי הוא שיגיעו מעל 20 אלף אוהדים למשחק. נכון להבוקר, 8000 כרטיסים כבר נמכרו. "הקהל הירוק ידוע באיכותו והשבוע גם שטרסבורג תרגיש את זה", אמרו בכרמל.

במקביל, במועדון מבינים שהקבוצה צריכה להתחזק וכפי שפורסם אתמול בספורט1, המאמן מרקו בלבול ביקש מראשי המועדון לקדם את החתמתו של בלם זר ואת הנסיונות להחזיר את ג'ורג' מנדז'ק.

קיבל תמיכה מהאוהדים הירוקים. איעד חבשי (אודי ציטיאט)
קיבל תמיכה מהאוהדים הירוקים. איעד חבשי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי