לפני הסיכום בחיפה: שרי דחה הצעות מהליגה הטורקית

טיירון שרי
טיירון שרי | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

שביעות רצון בכרמל מצירופו של הקשר ההולנדי לשנתיים: "הוא הרשים את מרקו בלבול ולכן הוא כאן". ג'ורג מנדז'ק לא צפוי לחזור לאחר שסירב להצעת חוזה לשתי עונות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
מכבי חיפה הודיעה אמש (חמישי) על הצטרפותו של טיירון שרי, שיהפוך לזר השני שמצטרף הקיץ לאחר החתמת יאניק ווילדסחוט. הקשר שנחת אמש בישראל, סייר עם בת זוגתו בעיר, התרשם מהמחיה ואף בדק מספר בתי ספר לילדיו.


במהלך היום נפגש השחקן בליווי הסוכן זיו שטרנברג, עם ראשי המועדון וסיכם על חוזה לשנתיים במסגרתו ישתכר כ-420 אלף יורו לעונה. לפני שסיכם, שרי קיבל מספר הצעות מהליגה הטורקית מהקבוצות דנילספור וקייריספור לעונה אחת בלבד, ואורך החוזה הכריע שקיבל בכרמל היה גורם מכריע בהחלטה, כך נודע לספורט1. "הוא הרשים את מרקו בלבול מאוד, לכן הוא כאן" אמרו גורמים במועדון המקורבים לעסקה.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on




שחקן נוסף שהרשים את בלבול אך כנראה לא ילבש ירוק, הוא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק. לספורט1 נודע כי לאחרונה הקמרוני נטה לקבל את ההצעה הכספית של הירוקים על סך 450 אלף יורו לעונה למרות הדרישות הקודמות שלו.


מנדז'ק ביקש חוזה לשלוש שנים ולא לשנתיים כפי שרצו הירוקים, ולכן יחפש קבוצה חדשה. לפני מספר ימים השחקן פרסם פוסט מרגש ברשתות החברתיות ורמז על סיום דרכו בכרמל כשרשם "נשבר לי הלב"…



ג'ורג' מנדז'ק. לא יחזור לכרמל (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי