גוטמן חגג ניצחון בכורה, חדרה מעוניינת בוונדרסון

וונדרסון
וונדרסון | צילום: ערן לוף

המאמן הצעיר רשם ציון דרך: "היה חשוב שזה יקרה לפני פתיחת הליגה". שביעות רצון מהיכולת של דרעי ובן יוספי, חשש גדול מהפציעה של קוגבנייה. מגן בני סכנין לשעבר עשוי להצטרף בשל הקושי בשחרורו של גורפינקל

(גודל טקסט)

בהפועל חדרה חגגו דקות ארוכות אחרי המשחק את הקאמבק על הפועל חיפה בסמי עופר, שהיה גם ניצחון הבכורה של אורי גוטמן בקריירה כמאמן. גוטמן זכה ללא מעט ביקורות במשחקים הראשונים, ואתמול שחרר אנחת רווחה והיה נראה מחויך: "אנחנו רואים שינוי בגישה שלו כלפי המשחק. העובדה שהקבוצה מתקדמת מקצועית ויודעת לשחק במספר שיטות אומרת המון. היה חשוב שהוא ינצח לפני פתיחת הליגה". אמר גורם בכיר במועדון.

בחדרה התמוגגו מהמופע של לוסיו מרינאו, שנראה מחויך מתמיד וכיכב בחגיגות הניצחון. במועדון אופטימיים לגבי הישארותו של השחקן, למרות ההתעניינות מהפועל תל אביב, עליה פורסם לראשונה בספורט1.

מי שהרשימו וזכו למחמאות הם המחליפים סלומון דניאל, בן יוספי וכובש שער הניצחון, אלון דרעי. למרות הניצחון, בחדרה מבינים כי הקבוצה חייבת להשתפר ולהשתדרג לפני פתיחת העונה. במועדון חוששים מהפציעה של הקשר דידייה קוגבנייה שלא שותף בשני המשחקים הראשונים, ועבר אמש בדיקת MRI שתעריך את חומרת הפציעה.


שביעות רצון מהקאמבק על הפועל חיפה (מאור אלקסלסי)

בחדרה ממשיכים לחכות למושאלים מהמועדונים הגדולים, ובעיקר לשחקני מכבי חיפה. במועדון היו שמחים לראות את המגן יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני חוזרים למועדון.

בנוסף גם המגן וונדרסון מועמד לקבוצה. הברזילאי בן 27 שיחק בעבר בבני סכנין תחת אורי גוטמן ויוסי אבוקסיס וזוכה להערכה רבה מצד המאמן שעשוי להביאו גם לחדרה. במועדון אומנם לא מתלהבים להביא זר שישי אך הקושי בשחרורו של גורפינקל פותח אופציות חדשות שעלו על הפרק. בחדרה אישרו כי הם מעוניינים בשחקן.

שחקן נוסף שעל הכוונת הוא קשר הפועל חיפה, גיא חדידה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, כבר בשבוע שעבר החלו שיחות בין הצדדים אך בחיפה ביקשו להמתין עד אחרי המשחק, וכעת הצדדים יעלו הילוך בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי