רמי גרשון עלול להיעדר מספר שבועות, שועה מחוץ לסגל

רמי גרשון
רמי גרשון | PATRICK HERTZOG / Contributor

בלם מכבי חיפה סובל מפגיעה דומה לזו שהשביתה אותו בשנה שעברה וצפוי להחמיץ את פתיחת העונה, החלוץ לא יהיה כשיר למשחק נגד נתניה (שבת, 20:30): "הכנה טובה נגד יריבה לצמרת". ווילדסחוט עשוי לפתוח

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

החזרה הגנרלית של מכבי חיפה לעונת 2019/20 תתקיים מחר (שבת, 20:30) באצטדיון בנתניה, כאשר מרקו בלבול ושחקניו יתארחו אצל מכבי נתניה במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו – שבוע לפני שהם יפתחו רשמית את הליגה במשחק בית נגד נגד הפועל רעננה, שלמעשה יהיה המפגש שיוציא את ליגת העל דרך (שבת, 18:00, ישיר בספורט4).

אמנם מדובר במשחקי דירוג בגביע הטוטו, אבל במכבי חיפה דווקא מרוצים שהסידור הפגיש אותם עם מכבי נתניה שבוע לפני פתיחת הליגה: "זאת הכנה טובה, כי אנחנו נפגוש יריבה לצמרת", אמרו. מרקו בלבול מתכנן לפתוח עם ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו, אבל החלטה תתקבל רק לאחר האימון המסכם בהמשך היום.

מי שבוודאות לא יעמדו לרשות בלבול הם הבלם רמי גרשון שסובל ממתיחה בשרירי הבטן וכן החלוץ ירדן שועה, שלא התאמן אתמול בגלל התקררות ואף פונה לבית החולים איכילוב – שועה אמנם חזר לאימונים והתאמן הבוקר באופן חלקי עם חבריו, אבל במכבי חיפה הוחלט שלא לסכנו והוא ינוח בסוף השבוע. לגבי גרשון, מצבו מסובך יותר והבלם יעבור מספר בדיקות בשבוע הבא. גרשון סבל מפציעה דומה בשנה שעברה, שאז גרמה לו להיעדר מספר שבועות כך שמבחינת הקבוצה הוא עלול להיעדר אפילו מהדרבי בעוד כשלושה שבועות.


שועה. אימון חלקי בלבד והוא נותר מחוץ לסגל (מאור אלקסלסי)

בלבול מתכוון להמשיך עם מערך של שלושה שחקני הגנה וההתלבטות הגדולה היא במרכז השדה, בין מקסים פלקושצ'נקו לבין יאניק ווילדסחוט. בחוד צפויים לעלות ניקיטה רוקאביצה ומוחמד עוואד, שהצטיין מאז פתיחת העונה ואף כבש צמד שערים במשחק האימון בשבוע שעבר מול הפועל באקה אל גרבייה.

בנושא אחר, במועדון רוצים להתחזק בבלם וקשר אחורי עוד לפני פתיחת הליגה ככדי לנסות ולגבש את הסגל הסופי. בנוסף לאחד הבלמים הנוכחיים בסגל שיעזוב, גם עתידו של המגן איקוום אוטין עדיין לא ברור ולאחרונה הוא הוצע גם להפועל חדרה וגם לסקציה נס ציונה.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, אליסון דוס סנטוס, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, יאניק ווילדסחוט (מקסים פלקוש'צנקו), ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד,

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי