ורמוט בראיון מיוחד לספורט1: "מכבי ת"א שוב תהיה אלופה"

גילי ורמוט
גילי ורמוט | מאור אלקסלסי

רגע לפני המשחק נגד כפר סבא, אחד הקפטנים של הפועל חיפה מודה: "טוב לי במועדון ואני מרגיש מוערך כאן. אני פה מעבר לעונה הזאת". וגם: על הקשר האישי שלו לגידול קנאביס, חזרת מהראן לאלה ועל המתרחש בהפועל ת"א

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ליגת העל יצאה בשבת לדרכה עם פתיחתה של עונת 2019/2020. הבעלים של הפועל יואב כץ, חושב כתמיד על הצמרת הגבוהה. העונה יש לאדומים מהכרמל שלושה קפטנים, גילי ורמוט הוא אחד מהם. שוחחנו עימו לקראת פתיחת העונה ותחילה ביקשנו את התייחסותו לנושא ריבוי הקפטנים.

"אנחנו מגחכים וזה מצחיק אותנו. זה כבר קרה בעבר בהפועל חיפה אבל אנחנו כולנו חברים בחדר ההלבשה וכל שחקן מוביל יודע שסרט על היד לא מעיד על כלום ושזה  משהו פנימי, שהופך אותך למנהיג. ההתעסקות בנושא הקפטן זה פרט שולי שמתפתח בעיקר בתקשורת, שם מנסים מעט לסכסך בינינו אבל זה לא יעבוד כי אנחנו חברים טובים".

יואב כץ דיבר במסיבת עיתונאים על חזרת שחקני הבית כמו עדן בן בסט ומהראן לאלה
"אנחנו שמחים על חזרתם של בן בסט ולאלה. אני אשמח שיהיה דור חדש של שחקנים משמעותיים בקבוצה אבל כרגע קבוצת הנוער בליגה השנייה וזה פחות מושך את השחקנים להגיע. חשוב שיוולדו עוד שחקני בית משמעותיים במועדון".


ורמוט."מעריכים אותי כאן" (מאור אלקסלסי)

עברת מספר קבוצות בשנים האחרונות. בראייה לאחור אתה מרגיש פספוס כלשהו?
"תמיד כשמסתכלים לאחור רואים דברים כאלה ואחרים אבל אני שלם עם עצמי ובעיניי אחרי כל מה שעשיתי ועברתי, אם אומרים שיש פספוס ויכולתי להגיע יותר רחוק, אני לוקח את זה כמחמאה".


מועדון אחר שקרוב ללבך והוא הפועל תל אביב. מה אתה חושב על פרשת דמארי שעזב וחזר?
"האמת לא ראיתי יותר מדי את הפועל תל אביב בגביע הטוטו ככה שקשה לחוות דעה. לגבי דמארי, הוא שחקן מצוין וידוע שכדורגל הוא מקצוע כפוי טובה. ברגע שאתה מצליח אתה מלך וברגע שפחות, אז כולם מתנפלים עליך אבל זה עולם הכדורגל וכולם עוברים את זה בקריירה".

אתה חושב על חזרה להפועל תל אביב בשלב כלשהו?
"אני לא חושב על זה כי טוב לי בהפועל חיפה ואני מרגיש מוערך כאן. קשה לעשות תוכניות, אבל אני פה מעבר לעונה הזאת".


דמארי. "כדורגל הוא מקצוע כפוי טובה", אומר ורמוט (עדי אבישי)

בן בסט הצהיר שישנה מחשבה לגמור את הקריירה בהפועל חיפה. גם גילי ורמוט יגמור כאן את הקריירה?
"כבר למדתי שלתכנן יותר מדי דברים בכדורגל בלתי אפשרי  והכל נזיל ודינמי אבל אני שמח על מקומי בהפועל חיפה".


לאחרונה פורסם על כך שהקמת חווה לגידול קנאביס?
"זה פורסם עכשיו, אבל כבר לפני שנתיים בערך אשתי ועוד שותף התחילו לעבוד על זה. מדובר בעיסוק בריאותי שמתפתח בשנים האחרונות ויש לנו כרגע חווה אחת של החברה שלנו 'דרך חיים' שהיא בבעלות שלנו במאה אחוז וחווה נוספת בבעלות של חמישים אחוז. אנחנו עוסקים גם במחקר ופיתוח עם צוות חוקרים שמבצעים השבחת זנים למחלות ספציפיות. זה העתיד היום כאשר לכל מחלה יש זן משלה. זה עתיד הרפואה. זה עולם שלם ומעניין ואשתי עסוקה בזה מהבוקר ועד הלילה. אני תומך בה בהכל".


אוהדי הפועל חיפה. "פוטנציאל גדול" (מאור אלקסלסי)

מי לדעתך תיקח את האליפות?
"לדעתי זאת שוב תהיה מכבי תל אביב אבל הפער כבר יהיה חצי מהעונה שעברה".

לסיום מה המסר שלך לקהל שלכם לקראת העונה החדשה?
"ראשית וזה חד משמעי – הפועל חיפה צריכה את הקהל שלה. ראינו את הקהל הזה בגדולתו כשהגיעו כ-11 אלף למשחק גמר הגביע בירושלים. יש פוטנציאל גדול לקהל שלנו ואני בטוח שאם הם יתמכו בנו בכל הכח ונהיה קבוצה אטרקטיבית, אז האוהדים יהיו כוח משפיע בהצלחה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי