כץ מתכוון לערוך שיחת סקייפ לפני כפ"ס: "המשחק הכי חשוב העונה"

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה לא אהב את הגישה של השחקנים במשחקים האחרונים בגביע הטוטו ובכוונתו להבהיר זאת לפני מחזור הפתיחה בליגה. סילבס מתלבט לגבי המערך ובמספר עמדות, טאפוקו התנצל על האיחור וצפוי לפתוח

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר קיץ עמוס שלא בא לידי ביטוי ביכולת הקבוצה במשחקי גביע הטוטו, הפועל חיפה תחל מחר (ראשון, 19:00) את ליגת העל במשחק חוץ מול הפועל כפר סבא. בקבוצה, כמובן, רוצים לפתוח את העונה עם ניצחון, אבל בעיקר מפנימים שלאור העובדה שבשבת ייערך הדרבי נגד מכבי חיפה, הם לא יכולים להרשות לעצמם למעוד מול העולה החדשה ומקווים מאוד להגיע לדרבי במצב רוח מרומם.

גם הבעלים יואב כץ מודע לחשיבות המשחק ועל כן הוא מתכוון לערוך שיחת סקייפ עם השחקנים. כץ אמר לקראת פתיחת העונה: "אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ותהיה לנו עונה טובה. המשחק הראשון הוא חשוב, אולי אפילו המשחק החשוב של העונה. כפר סבא קבוצה טובה שנבנתה מאנשים איכותיים שמבינים בכדורגל. אני מצפה לשינוי גישה אצל השחקנים, משמע אני רוצה לראות לחימה ונחישות – מה שלא ראיתי בגביע הטוטו".

גם המאמן חיים סילבס שם דגש על החשיבות במשחק הראשון ונראה כי הוא מתלבט לגבי השיטה עמה יפתח במשחק. המאמן יקבל את ההחלטה רק לאחר האימון המסכם ובעיקר מתלבט אם גיא משפתי יפתח במרכז ההגנה לצדם של ניסו קפילוטו ובן והבה או שלירן סרדל יחזק את מרכז השדה. הקשר קווין טאפוקו, שאיחר לאימון ביום חמישי והושעה על ידי סילבס, ערך שיחה עם המאמן בה הבהיר לו האחרון כי זוהי עבירת משמעת אחרונה ולהבא השחקן ייענש. בכל מקרה נראה כי טאפוקו יפתח והתבלטות נוספת היא בין נס זמיר לאמרי וולשמן בחלק ההתקפי.


טאפוקו, וולשמן ומלול. התלבטויות רבות לסילבס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי