בהפועל חדרה מבינים: "אם לא נתחזק במהרה, נרד ליגה"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

למרות התיקו, במועדון מקווים שגורפינקל יצטרף בתחילת השבוע וינסו להתחזק בשחקן זר (שישי) בעמדת הקשר ההתקפי. דרעי: "אורי נותן לי צ'אנס ואני רוצה לקבל כמה שיותר דקות העונה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אמנם השיגה אתמול תיקו 1:1 במחזור הפתיחה נגד מ.ס אשדוד, וזו הייתה נקודת הליגה הראשונה בקריירה של אורי גוטמן, אך במועדון יודעים כי אשדוד הייתה טובה הרבה יותר, בעיקר במחצית הראשונה, ושקבוצתם חייבת חיזוק ובאופן דחוף. כבר בימים הקרובים תיערך פגישה מקצועית נוספת בין המאמן אורי גוטמן לבין היועץ המקצועי, אורן גולן, כשהמאמן ידרוש להתחזק מיידית.

"גוטמן הכין את הקבוצה בצורה טובה וחזרנו למשחק במחצית השנייה, אבל אם לא נתחזק אז נרד ליגה", אמרו בחדרה. במועדון מקווים כי יהב גורפינקל יצטרף כבר בתחילת השבוע לאחר לאחר ששוב נותר אתמול מחוץ לסגל בניצחון מכבי חיפה על הפועל רעננה. בחדרה מקווים לצרף גם את מוחמד אבו פאני אך נראה שחיפה לא תשחררו בקרוב ולכן עלתה האפשרות להתחזק בזר שישי. במקרה כזה, הקבוצה תצטרך לוותר על המענק מנהלת הליגה. 

כבר לפני המשחק פנו במועדון למספר סוכנים ברצון לבחון מספר קשרים התקפיים ולא מן הנמנע כי השבוע ינחתו מספר שחקנים להתרשמות. בנוסף, בקבוצה מייחלים לחזרתו של דידייה קוגבנייה אך נראה שהקשר יחזור רק לאחר פגרת הנבחרות בעוד חודש.


שחקני הפועל חדרה. במועדון לא מסתנוורים מהתיקו (דני מרון)

בקבוצה הביעו שביעות רצון מכניסתם של השחקנים הצעירים במחצית השנייה כמו בן יוספי ואלון דרעי שהראו שיפור ביכולת הקבוצה. דרעי אמר לאחר המשחק: "אנחנו יוצאים מעט מאוכזבים כי הרגשנו שיכולנו להוציא יותר במחצית השנייה והיינו במומנטום נהדר. הייתה לא מעט התרגשות כי זה משחק ראשון של העונה, אבל נלמד מהטעויות ונשתפר בהמשך. לגבי הכושר האישי? אני מרגיש טוב ואני שמח שהצלחתי להשתלב במהרה. אני שמח שגוטמן נתן לי צ'אנס, מדובר במאמן מצוין. אני רוצה לקבל כמה שיותר דקות העונה בכדי להתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי