"קשה לראות שגולדהאר יזוז מתג המחיר שקבע על דור פרץ"

דור פרץ
דור פרץ | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

במכבי תל אביב טוענים כי אף אחד לא לחוץ למכור את הקשר, ולמרות השמועות לא הוגשה הצעה מאף קבוצה: "כל הצעה שתגיע תיבחן לגופה". טיבי לאחר ה-0:2 על נס ציונה: "היה חשוב שניצחנו. שם את הקיץ מאחוריי כאתגר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 0:2 על נס ציונה, במכבי תל אביב התייחסו אמש (שבת) לנושא מכירתו של הקשר דור פרץ וטענו כי עד כה לא הונחה על שולחן המועדון, שום הצעה רשמית מאף קבוצה באירופה וכי למרות כל הדיבורים בתקשורת, לא הגיעה שום הצעה קונקרטית לגבי הקשר. במכבי טוענים כי גם לאחר ההדחה מאירופה והבור התקציבי מאי ההעפלה לשלב הבתים, הבעלים מיץ' גולדהאר לא מתכוון להתפשר יותר מדי בנוגע למחירו של פרץ ואף אחד לא לחוץ למכור את השחקן, כאשר נותרו עוד שבעה ימים עד סגירת חלון ההעברות באירופה. "כל הצעה שתגיע, אם תגיע, תיבחן לגופה ולכל עסקה יש את הדינמיקה שלה, אבל בנוגע למחיר קשה לראות שמיץ' יזוז יותר מדי, אם בכלל מתג המחיר שקבע לעצמו על פרץ", אמרו במועדון.

בנושא הפצועים, פרט ליאניוטיס ושוינפלד הפצועים במועדון העריכו שהקפטן שרן ייני צפוי להיות כשיר למשחק נגד בני יהודה בעוד שבוע, בעוד שהקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' שיתאמן החל מהשבוע אימונים מלאים עם הקבוצה, צפוי להצטרף לסגל לאחר פגרת הנבחרת.

מי ששוב גרף מחמאות על יכולתו הוא הבלם איתן טיבי, שקיבל את חולצת ההרכב ונראה טוב במרכז ההגנה של הצהובים. טיבי ביקש בתחילת דבריו להודות לאוהדי הקבוצה על תצוגת העידוד במושבה, התייחס לניצחון ואמר: "היה לנו מאוד חשוב לנצח את המשחק הראשון ולמרות שזה לא היה משחק מצוין, הדבר החשוב היה לנצח וזה מה שעשינו. נלמד הטעויות ואני מאמין שנשתפר".

טיבי.
טיבי. "התחושות שהרגשתי היו של זה המצב וצריך להתמודד איתו" (אודי ציטיאט)

טיבי התייחס לדברי מאמנו ולדימיר איביץ', שהיה די עצבני בסיום, והוסיף: "אני חושב שמה שהמאמן אמר הוא בהחלט נכון. אני חושב שהאנרגיות שלנו לא היו מספיקות, אבל ניצחנו ואפשר להשתפר ואני מאמין שזה גם מה שיקרה".

התחושות בעונה האחרונה, שהיתה אולי הקשה בקריירה שלו: "עברתי קיץ לא קל, אפילו שנה לא קלה. אבל זו שנה שמחשלת ומאתגרת ומה שהיה מבחינתי אני שם מאחורי כאתגר, זה מאחורי והשנה הזו היא שנה חדשה ואני מאמין ומקווה שאשחק הרבה יותר העונה. אני מבטיח לתת את כל כולי. התחושות שהרגשתי, הן תחושות של זה המצב וצריך להתמודד איתו ושאני אעבוד הכי קשה באימונים ולא משנה, אם לא אשחק או אם לא אהיה בסגל, בסופו של דבר המועדון הוא באמת מעל הכל ומתי שהמועדון יצטרך אותי, אני אהיה שם בשבילו וזה היה הדבר הכי נכון עבורי לעשות ואני מאמין ששחקן שמגדיר את עצמו מקצוען, הוא צריך לדעת להמשיך ולהיות מקצוען, גם ברגעים קשים שכאלה".

נהגו בו בהגינות: "אני לא חושב שזה עניין של הגינות, כי זה פשוט משהו שקרה ומבחינתי זה עבר ואני לא מתייחס אליו יותר ומעדיף להסתכל על עכשיו וקדימה".

איביץ'.
איביץ'. "הוא צדק, האנרגיות לא היו חיוביות" (עדי אבישי)

החזרה למועדון אחרי נתק של מספר שבועות: "אין ספק שהמקום שלי הוא מכבי תל אביב. אני הייתי כאן בשבע השנים האחרונות ואמנם בשנה האחרונה לא שיחקתי כמו שהייתי רגיל בשנים שלפני, אבל אני מרגיש שזה הבית שלי וזה המקום הכי נמוך עבורי להיות בו ולהשתייך אליו ואני שמח שאני כאן. אתן את כל כולי, בדיוק כפי שעשיתי בעבר".

לקראת משחק הבית הראשון של הקבוצה בבלומפילד המחודש בשבוע הבא, טיבי התייחס לחזרה של הצהובים לאצטדיון הביתי: "ברגע שנכנסתי השבוע לבלומפילד, בסיור שעשינו עם הקבוצה, לא זוכר מתי הרגשתי כזו צמרמורת כפי שקרה ברגע הזה, אפילו בלי קהל. מאוד מאוד התרגשתי והרגשתי שזה הבית שלי. אין לי ספק שבלומפילד זה הבית שלנו והקהל יידחף אותנו קדימה לעונה טובה".

לסיום נשאל טיבי האם הוא חולם על זימון מחודש לסגל הנבחרת בחודש הבא השיב: "כרגע זו לא החשיבה שלי. כרגע אני חושב אך ורק על המשחק הקרוב. ברור שאני יותר מאשמח אם אני אוזמן לנבחרת. לייצג את הנבחרת זה תמיד כיף גדול וגאווה גדולה ואין יותר שמח ממני אם אוזמן לנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי