בן אז'ובל חתם בבני יהודה: "אעשה הכל למען הקהל הכתום"

בן אז'ובל
בן אז'ובל | בני יהודה, רשמי

הזהובים הגיעו לסיכום עם הפועל עכו על העברתו של החלוץ וצפויים לשלם כ-50 אלף ש"ח על כרטיסו. השחקן לא ייכלל בסגל לאח"י נצרת וצפוי לעבור ביומיים הקרובים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, שנפרדה מחלק גדול המסגל שלה הקיץ, הוסיפה היום (חמישי) חיזוק לקבוצה לקראת המשך העונה: החלוץ בן אז'ובל חתם רשמית לשנתיים במועדון הכתום. הזהובים הגיעו מוקדם יותר היום לסיכום עקרוני עם הפועל עכו, בה הוא מחזיק בחוזה עד סיום העונה, לגבי העברתו של החלוץ לשורותיהם. אז'ובל לא רצה להישאר בליגה האלומית ובני יהודה תעביר סכום של כ-50 אלף שקל עבור כרטיסו. הוא לא ייכלל בסגל של הפועל עכו למשחק הליגה הערב, ויעבור באופן רשמי ביומיים הקרובים.

אז'ובל, שהבקיע אשתקד חמישה שערי ליגה ב-28 הופעות במדי הפועל חיפה, היה במגעים גם עם מ.ס. אשדוד. לחיפאים הייתה אופציה להשאיר אצלם את החלוץ, אך הם בחרו שלא לעשות זאת.

בני יהודה תארח הערב את מאלמו השבדית (19:45) במשחק הגומלין של פלייאוף ההעפלה לליגה האירופית, אחרי ההפסד 3:0 בשבוע שעבר. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לתת מנוחה למספר שחקנים כחלק מחלוקת הכוחות לקראת המפגש עם האלופה מכבי תל אביב ביום ראשון. החלוץ מוחמד גאדיר, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, לא יכלל בסגל כשגם דור אלו, עמית זנטי ומתן בלטקסה צפויים לקבל מנוחה.

בדרך לשכונת התקווה. בן אז'ובל. (מאור אלקסלסי)
בדרך לשכונת התקווה. בן אז'ובל. (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי